Spring naar bijdragen

Mark Goodier 31dec1990-1600-1900-BBC1-BestSellingHits1990


Junebug

Aanbevolen berichten

  • 9 months later...

Bij deze Rob, je heb wel mazzel want heb vorige week mijn RadioBieb van na 1990-12-31 geheel gewist omdat dat me niet meer zo interesseert qua muziek.

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Omnivoor:

Dat verbaast me Jb na al die Pat Sharp bestanden die je hebt aangeboden

 

1991 en met name 1992 waren uitstekende GB jaren met vele hits  die niet in NL uitkwamen

Nou Omnivoor, ik heb dat bewust gedaan. Ik heb gemerkt dat ik de periode na 1990 niet meer leuk vind qua muziek.

Nou kan ik natuurlijk alles wel opslaan en blijven bewaren maar ik vind dat vervuiling van mijn bibliotheek.

Ik bewaar alleen wat ik echt wil hebben en bij twijfel ruim ik het.

Jij bent van de Engelse stations meen ik, of zelfs je woont daar nu?

Mijn absolute favoriet is een piraat die uit zond in Londen tussen 78-83. Je mag alles wissen maar die moet blijven.

Do you ever have difficulties finding a radiostation that plays your music? Than tune in to .............?

Omni, ik plaats binnenkort die hele map( zo'n 10gb), even geduld nog.

 

Voor de PatSharps en de latere dj's van de BFBS top40 kijk je hier Please login or register to see this link.

Downloaden maar zou ik zeggen :D

 

Grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is het  rond 1992 met een uitschieter naar de mid jaren 90, Jb, en toch een paar nummers van de latere jaren 90. Vanaf 2000 @ 2004 nauwelijks de moeite waard. Wellicht koop ik 1 cd-single  en/of  album per jaar. Laatse album een paar jaar terug van James Vincent McMorrow.

Sedert begin jaren 90 woonachtig in GB en sedert 2000 officieel GB staatsburger.

Ik dank je van harte mbt de blogspot link en kijk voorwaarts heen naar jouw 10 GB bestand.

Ik vind de jaren (60) 70 en 80 bestanden van NL (en andere) radioprogramma's die op deze site worden aangeboden echt reuze geweldig (alsmede uiteraard die van (bij) de buurman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Officieel staatsburger :lol:. Laatste elpees die ik aan heb geschaft zijn die van de Sleaford Mods. Go see them if you have the chance!

Wat betreft die jaren dat iets je aanspreekt heeft denk ik gewoon te maken met leeftijd. Je interesses veranderen op een bepaalde leeftijd.

Ik ga van de week me best voor je doen.

 

Grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeel af en toe komt er toch een goed nummer langs. Merendeel klinkt hetzelfde. Op KissFM DAB op weg naar Reading ten westen van Londen luisterde ik recent weer eens naar de Top 40 Chart, maar het was werkelijk allemaal bagger. Het plaatselijke radiostation draait vanaf een ''playlist'' en de DJ zei recent nog: ''new fantastic track from Melanie C'' en dat is me toch een verschrikkelijk nummer. Ik ken toevallig een DJ van het lokale station, die al wat op leeftijd is en hij zegt dat hij er niets aan kan doen. Ik geloof dat die lui 6, soms zelfs 7 dagen per week werken. Na hun 3 uur op de radio moeten ze dan ook nog beschikbaar zijn voor promotie-doeleinden voor het station. Ik zou het voor geen goud willen doen. Wat me opvalt, is dat er zeer weinig buitenlands spul wordt gedraaid, behalve dan Amerikaans. Nauwelijks vreemde talen ( m u v Gangnam style from PSY, waar ik persoonlijk een bloedhekel aan heb) en NL spul is super zeldzaam. Af en toe hoor ik Ten Sharp (You). Groepen als Babe, Dolly Dots, maar ook recentere groepen worden hier niet gedraaid, je kunt wel raden waarom. Het zijn alleen DJs van de aparte clubs, die wel eens van bijv. Hardwell hebben gehoord.

bewerkt door Omnivoor
Bedankt voor je replieken Junebug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.