Spring naar bijdragen

Radio Veronica H4 - 28-12-1975-800-830


martinja

Aanbevolen berichten

Iedereen maar es in z'n waan en waarde laten - het bestaat al 13 jaar. Het is wat je wel en niet wil zien en daar houd ik het op. Mijn plezier is voor mij de leuke delen en dat geluk wil ik zo houden. Ben inmiddels intens ziek. Ik lees veel berichten dan ook helaas niet meer. Iedereen veel radioplezier

Ik weet dat iedereen het wel goed bedoelt - er is zoveel aanbod van alles.

Jaap zie prive bericht - daarom

 

 

 

 

bewerkt door martinja
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte, Martin. En de dingen die je deelt, worden zeer op prijs gesteld.

Misschien kan iemand anders eens uitleggen wat die 'Golden radio'-server is. Ik kom die term hier al jaren tegen en het is me nooit precies duidelijk geworden wat het is. Waarom die geheimzinnigheid?

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Paul:

 

Misschien kan iemand anders eens uitleggen wat die 'Golden radio'-server is. Ik kom die term hier al jaren tegen en het is me nooit precies duidelijk geworden wat het is. Waarom die geheimzinnigheid?

 

Is al heel lang bekend en volgens mij heeft hij (Martin) het een tijdje geleden hier al eens een keer uitgelegd.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Robin

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.