Spring naar bijdragen

Mooi stukkie over en met Ruud Poeze


Juul

Aanbevolen berichten

Natuurlijk mag dat, vandaar mijn vraag.

Ik vraag mij overigens of dat marktaandeel van 1 procent van Radio 5 op de middengolf wel klopte.

Ik zie geen 1% daling in de luistercijfers na september vorig jaar. Sterker nog, volgens mij doet Radio 5 het nu zonder middengolf zelfs beter.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister in ieder geval niet meer.

Ik heb geen DAB en internet kost mij te veel snelheid. ( woon in buitengebied met gewone koperdraad KPN ). Ik heb het wel op de TV - CanalDigitaal, maar dat staat niet in mijn kamer dus………...

Dus ik luister veel R1 en Omroep Gelderland op FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Ik luister in ieder geval niet meer.

Ik heb geen DAB en internet kost mij te veel snelheid. ( woon in buitengebied met gewone koperdraad KPN ). Ik heb het wel op de TV - CanalDigitaal, maar dat staat niet in mijn kamer dus………...

Dus ik luister veel R1 en Omroep Gelderland op FM.

Waarom heb je eigenlijk nog geen DAB, Juul?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een DAB+ radio is in mijn optiek alleen interessant voor in de auto en die zijn op dit moment nog veel te duur (tussen de 350 en  500,- Euro afhankelijk van het merk auto).

Thuis kun je de meeste stations wel via de kabel of via internet ontvangen.

Daarnaast is de ontvangst van DAB+ 'indoor', zoals ze dat met een mooi woord noemen, nog steeds slecht.

Op de snelweg is het wel te doen, maar bij mij in huis heb ik zo goed als geen ontvangst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pvanklei:

Een DAB+ radio is in mijn optiek alleen interessant voor in de auto en die zijn op dit moment nog veel te duur (tussen de 350 en  500,- Euro afhankelijk van het merk auto).

Thuis kun je de meeste stations wel via de kabel of via internet ontvangen.

Daarnaast is de ontvangst van DAB+ 'indoor', zoals ze dat met een mooi woord noemen, nog steeds slecht.

Op de snelweg is het wel te doen, maar bij mij in huis heb ik zo goed als geen ontvangst.

Voor FM heb ik een buitenantenne nodig, FM-indoor geeft nogal wat ruis. DAB+ indoor is hier ruisvrij te ontvangen: 5B 70%, 8A 100%, 11C 95%, 12C 90%. En dat op een simpele Sony met uitschuifbaar antennetje! 

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.