Spring naar bijdragen

Radio Veronica Top 1000


wim1958

Aanbevolen berichten

Ik zat vanavond weer eens te kijken in mijn zorgvuldig bewaarde gedrukte exemplaar van de Radio Veronica Top 1000 die ik dacht in de zomer van 1974 werd uitgezonden. Ik bewaar daar hele fijne herinneringen aan. Zo n mooie muzikale periode
komt hier voorbij.

Ik denk dat er toen heel wat bandrecorders gedraaid hebben. Ik zou het zo mooi vinden om weer eens wat te horen uit die week.

scannen0547.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Hé Ed, is dit met nieuws en zo ?

 

Juul

 

Ik heb de uren met nieuws in mijn pc staan Juul zoek jij die of is het gewoon een vraag ..

Radio Veronica - 1974-07-24 0700-0800 - Top 1000 - Hans Mondt.mp3
Please login or register to see this link.
Radio Veronica - 1974-07-24 0800-0900 - Top 1000 - Bart van Leeuwen.mp3
Please login or register to see this link.


Uren met het nieuws .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Juul:

Ha die Jaap,

Ik was nieuwsgierig. Die platen geloof ik allemaal wel.

Maar met nieuws maakt het wat completer.

Dat vindt ik nou ook altijd leuk het nieuws ....

11 minuten geleden zei Jaap De Vries:

Dat vindt ik nou ook altijd leuk het nieuws ....

Wat hier aangeboden wordt is ook met nieuws erbij Juul heb ze net even binnen gehaald om te luisteren ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei wim1958:

Ik heb ze vanmorgen gedownload en zit te genieten. Ik hoorde de Hans Brinker s Symfonie en die plaat komt nooit meer voorbij. Leuk!!

Ik had deze mooie uren al maar heb ze toch nogmaals gedownload en ook hier geniet ik weer van de lijst met moie hits maar ook van het oude nieuws dat je weer terug hoort.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets anders wat ik wel leuk vind om te horen is dat b v Lex zegt dat als hij zijn platen niet allemaal kan draaien , Frans van der Beek ze in het volgende programma wel meeneemt. 

Maar Sieb roept dan dat hij dan niet uitkomt met zijn volgorde want hij heeft zijn programma s al op de band gezet.
Hij gaat namelijk op vakantie. 

Ik kan me voorstellen dat dit soort situaties wel vaker voor kwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkt volgens mijn download, dat nummer 24 R.Veronica T1000  24.07.1974  21.00 - 22.00 Karel van der Kemp ontbreekt.

Nummer 23 eindigt met 625 Flowers in The Rain-Move en 25 start met 602 Last Train To Clarksville-Monkees.

Iemand die voor de aanvulling kan zorgen? Jaap De Vries misschien die deze mooie uren al had?

Dank bij voorbaat!

Pierre

Addicted To Music

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.