Jump to content
Nerd

Muziekles van Robbie S. (NPO Radio 2)

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Luc1966
      Heeft er iemand een opname van het Radio2 programma Yesterdayland van 21 juli?
      Het ging er in het programma oa over: de maanlanding, Eddy Merckx, nationale feestdag, enz...
      Ik ben deze aflevering vergeten opnemen en na de vakantie was het al verdwenen op de herbeluistersite Radioplus.
      Alvast bedankt!
    • By Theo Jansen
      Hallo allemaal (wat fijn dat je er bent ).

Jan van den Heuvel en ik zijn vanochtend persoonlijk bij Beeld en Geluid in Hilversum geweest om te speuren naar radio uurtjes van de Top 2000 van het jaar 2002.
      Bij Beeld en Geluid hebben we in totaal 52 uren kunnen vinden van de Top2000 van dat jaar.
      Van die 52 hebben we er 6 zelf al. Enkele uurtjes die wij al wel hebben zijn daar niet aanwezig..
      Per saldo zijn er 46 (bij ons ontbrekende) uurtjes aldaar gevonden. Er wordt door de deskundigen nog verder in de diepte gezocht maar ik ben bang dat het hier bij blijft.
      Kost veel tijd want het staat onder restmateriaal en misschien zelfs nog ergens alleen in de opslag???

Ik krijg nog te horen wat deze uurtjes moeten kosten en of er nog wat uurtjes bij komen.

Zodra ik meer weet meld ik me weer

Groeten
      Theo Jansen

• By David Peeters
      Rechtstreeks verslag van het Radiogala. Hierbij worden o.a. de Gouden RadioRing 2017 en de Zilveren RadioSterren uitgereikt. De Marconi Oeuvre Award 2017 ging naar Adam Curry.

Please login or register to see this link.

• By janf001
      Uit een oud archief dat ik aan het uitzoeken ben.vond ik deze opname uit 2003. Een 2-delige documentaire.

BBC-Radio2-20030826-2030-2130-The Radio Revolutionaries pt 1-Pete Drummond.mp3
      BBC-Radio2-20030902-2030-2130-The Radio Revolutionaries pt 2-Pete Drummond.mp3

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,555
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Tomas Odenkirchen
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.