Spring naar bijdragen

Meer dan 200 prachtige foto's uit de jaren 70


MvdVen

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ik zie in ieder geval Gerard van Dam op verschillende foto's staan. Hij was halverwege 1972 betrokken bij het weer op zee brengen van de Mi Amigo. Ook zie ik foto's van de Condor (later de Jeanine van Radio Atlantis). Daar was Van Dam in het begin eind 1973 ook bij betrokken. Kan het zijn dat in ieder geval een deel van de foto's gemaakt is door Lion Keezer? Ik zie zijn auto op verschillende foto's staan. Lion werkte in die tijd samen met Van Dam. Als ik het zo inschat komen de foto's uit de periode half 1972 tot eind 1974. Misschien dat iemand nog meer informatie heeft?

bewerkt door Piet van der Vooren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vielen Dank Martin,

Mooie foto's!

De meeste foto's zijn van september-oktober 1972.

De MiAmigo ging in september 1972 van Amsterdam-Zaandam naar de Noordzee en op een van de foto's zie je de -inmiddels gesloopte- Hembrug bij het passeren.

Op de Mebo zijn Tony Allan en Paul May (en Terry Davis'?) te herkennen. Tony ging 14 october van boord om niet meer terug te keren (ivm tijdelijk afschaffen internationale service)

Op het voorschip herken ik ook de zwarte doorvoerisolator voor de 2e middengolf zender tbv RNI 2 op 192 meter ( de stunt van 30-9-72)

Vr. Gr John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Radio807:

 

Op de Mebo zijn Tony Allan en Paul May (en Terry Davis'?) te herkennen. Tony ging 14 october van boord om niet meer terug te keren (ivm tijdelijk afschaffen internationale service)

 

 

 

Is Terry Davis, hij kwam ook niet meer terug bij RNI, wel in 1974 nog kort te horen op Atlantis.

Paul May was trouwens al in Juli 1972 vertrokken bij RNI, kwam terug bij Laser 558 in 1984.

Tony Allan was na het RNI avontuur natuurlijk nog lang werkzaam bij o.a. Radio Caroline.

 

 

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.