Spring naar bijdragen

Radio Veronica 538 m, 16 Aug, 1973, voorbeschouwing Rolling Stones Dag


Raytje

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei Raytje:

Radio Veronica 538 m, 16 Aug, 1973, voorbeschouwing Rolling Stones Dag met Sjaak Jorritsma.

Weet iemand nog welk progamma dit was en of de datum ook goed is

 

Please login or register to see this link.

 

Gezocht radiospecials/interviews Rolling Stones !!!!!

Volgens mij was dit de Lexshow tussen 19 en 20 uur. Of de datum klopt zou ik niet weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een deel van dit programma had ik al (ongeveer 10 minuten, zo te horen van een andere bron). Dat fragment is gedateerd op 16 september 1973. En dat kan kloppen, want aan het begin hoor je Lex zeggen dat hij net klaar was met een aflevering van The Beatles Story, die altijd op zondagavond werd uitgezonden. 16 september viel inderdaad op een zondag (en 16 augustus dus niet).

 

Paul

 

P.S. De naam van dat programma was gespeld in typische jaren zeventig-stijl: de Lexjo, dus.

bewerkt door Paul
p.s.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenvoudig 'Lexjo'. Dat programma van Lex besteedde meer dan gemiddeld aandacht aan de wat 'alternatievere' popmuziek (waaronder albumtracks) en werd van begin 1969 tot en met augustus 1974 uitgezonden tussen 19.00 en 20.00 uur 's avonds op Veronica, vijf tot zeven dagen per week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.