Spring naar bijdragen

VOO Hilversum 3 - Diverse opnames


Vincent

Aanbevolen berichten

Dank voor deze 'kliekjes',  Vincent;). Ik heb ze even doorgeprikt omdat ik me afvroeg wanneer de VOO te horen heeft gekregen dat ze de vrijdagmiddag van Felix kregen, per 5 januari 1979, wat voor beide partijen een grote verrassing was, maar waar Lex achter de schermen had aan getrokken had bij de NOS-bazen (die 'Drie' toch niet zo interessant vonden).

 

In deze uurtjes, tot en met 1 december dus, horen we er nog niets over.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎7‎-‎5‎-‎2016 om 10:04 zei arno:

Ach, ach, ach wat heerlijk allemaal. En dan komen ook The Surfers (Windsurfing) voorbij in een van de afleveringen. Hoe zonnig willen we het hebben :)...

Dank voor voor het plaatsen, Vincent!

Helaas was dat een hit in de slechtste zomer die ik me kan herinneren, toevallig het eerste jaar dat mijn ouders een caravan in Brabant hadden... En ik dus ook, want ik was 10.

 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-5-2016 om 10:04 zei arno:

En dan komen ook The Surfers (Windsurfing) voorbij in een van de afleveringen. Hoe zonnig willen we het hebben :)...

 

 

Och heden. Wat had ik een ongelofelijke hekel aan dat plaatje. Als rechtgeaarde Beach Boys-fan vond ik het werkelijk niet om aan te horen. Bijna net zo erg als The Beatles-medley van de Stars on 45.

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.