Spring naar bijdragen

MV Magda Maria (Radio Paradijs)


MvdVen

Aanbevolen berichten

Kijk bijvoorbeeld eens op botentekoop.nl . Benevens een coaster is een visserschip ook wel interessant. Uiteindelijk was de "Norderney" een voormalig ijsland trawler. En dat was niet het enige visserschip wat zendschip werd. Ook lichtschepen moet je niet uitvlakken. En wiet weet heeft de Marine ook wel wat te veilen ..............

 

Voor het geval de dromen erg ver gaan: probeer nooit op een roeiboot van 5 meter lang en 1,4 meter breed een mast van 10 meter te plaatsen, boot om en mast op de bodem van het diep. Het geeft natuurlijk wel een beetje off-shore gevoel, dat dan wel weer.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn idee voor een vrachtschip als huis hangt samen met de ruimen waar ik mijn onderdelen en project land rovers in kwijt kan, toen de Communicator e koop stond kreeg ik de bank niet overtuigd om daar mijn huis van te maken. zonde, maar goed. ik weet van de trinity licht schepen, een paar zijn omgebouwd als zendschip zoals de jenni Baynton. een vissers schip heeft als nadeel de hardnekkige stank van vis. toch zou ik een kotter best als plezier vaartuig willen hebben om zelf tussen Grimsby en ijmuiden te varen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.