Spring naar bijdragen

NOS Hilversum 3 - 19-07-1977 - 1800-1900 - Joost den Draaijer - Radio Tour de France


Vincent

Aanbevolen berichten

Een zeldzame.

ik vond destijds RTF een verloedering van H3 en luisterde er bijna nooit naar: werd er een nummer gedraaid werd

het halverwege onderbroken door een demarrage!!  :@

Nu toch leuk om weer eens te horen, brengt me meteen terug naar de Zomer van 1977!!!

bewerkt door Omnivoor
kluisterde? luisterde! onderbroeken? onderbroken!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-5-2016 om 23:52 zei Omnivoor:

Een zeldzame.

ik vond destijds RTF een verloedering van H3 en luisterde er bijna nooit naar: werd er een nummer gedraaid werd

het halverwege onderbroken door een demarrage!!  :@

Nu toch leuk om weer eens te horen, brengt me meteen terug naar de Zomer van 1977!!!

Ik kan de verleiding niet weerstaan om het omgekeerde neer te pennen. Wat mij betreft was H3 de grote verloedering en juist RTF een verademing. Dat gejakker op die fietsen liet me koud, maar men had daar circa drie weken de tijd op een andere manier radio te maken dan het gebruikelijke zuilen geneuzel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of de hierboven genoemde files van Radio Tour de France nog ergens te downloaden zijn. Op zippyshare zijn ze helaas verlopen. Of misschien wil iemand ze nog eens posten of met me delen. Ik zou ze graag beluisteren.

Alvast veel dank.

Groet,

Koen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SInds kort ben ik lid van dit mooie forum. Ik zag dat  onderstaand bericht enige tijd geleden werd gepost:

 

"Ze fietsen weer in Frankrijk:

NOS-H1-19810718-1500-1600-KlaasSamplonius-RadioTourDeFrance
NOS-H1-19810718-1600-1700-FredRacke-RadioTourDeFrance
NOS-H1-19810718-1700-1802-KoosPostema-RadioTourDeFrance"

 

Ik zou deze uitzendingen zeer graag weer eens beluisteren maar de files zijn op Zippyshare verlopen. 

Mijn vraag  is  of iemand deze uitzendingen nog een keer wilt posten zodat ik ze alsnog kan luisteren.

Je zou me er een groot plezier mee doen, net als met andere Radio Tour uitzendingen uit de jaren 70 en 80.

 

Alvast bedankt :-)

 

Koen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.