Spring naar bijdragen

Caroline 819 - 28101990 - 1400-1500 - Live Paul Decklund [1230-1330 Was Cut Out]


martinja

Aanbevolen berichten

Hey Danny, dank je. Ik hoop het ook voor hem.

Ik heb geen kanker gehad, maar een diabetes met alle complicaties en het is niet zo best gegaan het weekend. Ben ook doodop, maar ja we zien het wel.

Zometeen weer revalidatie

 

En ondertussen genieten we vooral van de programma's en de muziek en van het geweldige forum !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/20/2016 at 1:59 PM, martinja said:

Aangezien ik morgen echt geen tijd heb - we hebben morgen een afterparty ivm de lymfeklierkanker die m'n partner gehad heeft, dus vandaar dat ik vandaag wat leuks bij elkaar sprokkel

 

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein

 

Please login or register to see this link.

This file is Alex Rogers.

 

Cheers,

Andy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Dag Martinja.

Hopelijk is bij jullie de gezondheidssituatie nog steeds goed :) of naar omstandigheden goed.

Helaas is bij mij in april een ongeneeslijke ziekte geconstateerd waardoor ik enkele maanden het café niet bezocht heb.

Voordat bij mij de grote oorlogvoering begint, vandaag een inhaalronde alhier. Zoals ik verwachtte zijn een flink aantal files niet meer beschikbaar vandaar mijn verzoek bij een aantal bijdragen of iemand de programma's opnieuw wil posten.

Ga aub door met bijdragen te leveren want ik luister er met grote (on-)regelmaat naar.

Groeten, Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei h.roos:

Bij deze.

Please login or register to see this link.

 

Groet Henk.

 

Hartelijk dank Henk!

7 uur geleden zei Omnivoor:

Sterkte Gerrit :heart:

bedenk wel dat mijn ''vind ik leuk'' uiteraard bedoeld is als ondersteuning, niet dat ik het leuk vind

 

Omni

 

Dat snap ik Omni. Dankjewel voor je wens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Gerrit:

Dag Martinja.

Goedemorgen Gerrit,

18 uur geleden zei Gerrit:

Hopelijk is bij jullie de gezondheidssituatie nog steeds goed :) of naar omstandigheden goed.

Nee, dat is ie helaas niet. Per dag zo'n koortswijziging van 34 tot 38 graden koorts. M'n partner had eergisteren bijna 40. Helaas heb ik een broze gezondheid zo een station manager (radio) het de afgelopen week beschreef. Elke is het maar de vraag en per dag afkijken hoe het gaat. Het afweersysteem is beschadigd zo bleek uit de cijfers van het ziekenhuis en dan veel andere complicaties. Zelfs typen gaat de laatste tijd een stuk minder. Het kost veel energie.

 

M'n partner heeft net lymfeklierkanker achter de rug met 40 chemo's en revalideert nog steeds na een half jaar. Werkgevers en uwv hebben veel steun gegeven op verschillende manier. Het is een kwestie van overleven.

 

18 uur geleden zei Gerrit:

Helaas is bij mij in april een ongeneeslijke ziekte geconstateerd waardoor ik enkele maanden het café niet bezocht heb.

IK herken het. Ik probeer het iedere week om wat te uploaden, maar aan downloaden kom ik lang niet altijd zoveel toe. Doe ook nog mantelzorg

 

Voordat bij mij de grote oorlogvoering begint, vandaag een inhaalronde alhier. Zoals ik verwachtte zijn een flink aantal files niet meer beschikbaar vandaar mijn verzoek bij een aantal bijdragen of iemand de programma's opnieuw wil posten.

Ga aub door met bijdragen te leveren want ik luister er met grote (on-)regelmaat naar.

In verband hiermee blijft alles altijd eenmalig wat ik upload - geen herhaling mogelijk. Ik heb die energie niet.

Gerrit, ik wens je veel sterkte en als er iets is....je weet de server te vinden en mij ook.

Groeten, Gerrit

Groetje,

Martien

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.