Spring naar bijdragen

Toppers van toen,treffersvan nu, Radio Oost


Pietjonk

Aanbevolen berichten

Wie weet de titel en uitvoerenden, van de tunes en fillers die werden gebruikt in het Radio Oost programma 

"Toppers van toen, treffers van nu"  in de periode dat dit programma werd gepresenteerd door Bert Wijfjes.

Mn. een tune met een panfluit is niet te achterhalen.

Trouwens goed concept en top presentatie !

bewerkt door Pietjonk
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.Hoi H.A.,

 

Nee helaas... geen enkele audioregistratie, behalve de upload  van Vincent. Die tune die ik bedoel werd gebruikt door Bert, tijdens het oplezen van de hitlijst van het betreffende jaar.

In de upload van Vincent is trouwens de ":Master of all tunes"  Andre Brasseur te horen. (Was dit trouwens zijn echte naam ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pietjonk,

Zopas heb ik nog een keer naar hele uitzending, gepost door Vincent, geluisterd. Ja het is een genot om er naar te luisteren!

Om ongeveer deze tijd 38:00 hoor ik The Kid - Andre Brasseur (tune Lex Harding) op de achtergrond.

Om +/- 42:55 hoor ik Comin' home baby - Casey and the Pressure Group (tune Tom Collins) op de achtergrond terwijl Berd o.a. informatie geeft over David Bowie.

 

Met een groet,

 

HA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hans,

 

De tune/filler die ik bedoel is niet in de upload van Vincent te horen. De tune die ik bedoel was zeker de laatste jaren dat Bert de uitzendingen van "Toppers van toen, treffers van nu" presenteerde te horen. In mijn herinnering in de uitzendingen van 11 a 12 jaar geleden.

 

groet Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hans,

 

De tune/filler die ik bedoel is niet in de upload van Vincent te horen. De tune die ik bedoel was zeker de laatste jaren dat Bert de uitzendingen van "Toppers van toen, treffers van nu" presenteerde te horen. In mijn herinnering in de uitzendingen van 11 a 12 jaar geleden.

 

groet Piet

Hoi Hans,

 

De tune van Acapulco ken ik (trouwens nederlandse productie).

Ik denk dat het moeilijk wordt om zonder audio voorbeeld te duiden welke tune ik bedoel.

Zijn er misschien nog verzamelaars die een aflevering of deel van een aflevering van "Toppers van toen, treffers van nu" kunnen uploaden zodat het makkelijker wordt om aan te geven welke tune ik bedoel.

 

Alvast mijn dank.

 

Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

 

Bedankt voor het meedenken, Dit is de tune echter niet. In de tune die ik bedoel is geen gitaar te horen.

De tune die ik bedoel werd in elke uitzending indertijd gecombineerd met  het nummer  At the Sign of the Swingin´ Cymbals (Brian Fahey and His Orchestra. De tune die ik bedoel heeft meer weg van een classiek nummer.met een Altfluit.

 

Hoofdbrekens !!!......

 

Ik blijf zoeken !

 

groet Piet

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom bedankt voor het meedenken heren, vele nummers van Jethro Tull beluisterd, De tune zit er echter niet tussen.

Dit wordt een moeilijke zoektocht .....!! 

 

(Het nummer wat jullie aangaven doet me weer denken aan tijd van Focus en Exception. Mooie tijd ! ! )

 

Fijn dat jullie blijven zoeken en aangeven. Mijn dank daarvoor.

 

groet Piet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.