Spring naar bijdragen

AM 1485 : De Volgeltjesdans zender


Vincent

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Erwin:

Ik vind het overbodig, dan is dat mijn mening. Wie ben jij om daar wat van te vinden dan? Jij hebt jou mening, ik de mijne. Simpel.

Bij jou is alles kansloos en overbodig.

Heb je zelf al eens iets voortgebracht wat wij hier kunnen horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem vanmiddag ontvangen op de autoradio in Amsterdam west.

Ongeveer 500 meter van de uitzend locatie kwam 'ie goed binnen.

Bij mij thuis, zo'n 2 kilometer verderop, hoor ik nagenoeg niets en op mijn Sony 7600 zelfs helemaal niets...

 

O ja, wat iemand met zijn uitzend licentie doet moet 'ie natuurlijk helemaal zelf weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Erwin:

  28 minuten geleden zei ruudam:

Bij jou is alles kansloos en overbodig.

Heb je zelf al eens iets voortgebracht wat wij hier kunnen horen.

Nou jij ook niet veel me dunkt vriendelijke vriend

Ach gaan we weer bashen met jij bakken, Vincent graag alle op de persoon, zowel tegen Herbert als tegen mij, gerichte berichten verwijderen.

 

16 uur geleden zei Erwin:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ruudamIk ben niet van het verwijderen Ruud. Dit soort reacties zeggen meer over de poster dan over wie het gaat.

 

@Erwin mijn vorige opmerking over terug naar het onderwerp was serieus bedoeld. We accepeteren alleen nog on topic reacties. Je houd je daaraan. Als je het daar niet mee eens bent mag je je mening elders ventileren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1485 kHz staat al jaren bekend al graveyard frequentie. Toen destijds de zender in den Haag opgesteld stond, toen nog met een kilowatt kwam nota bene overdag aan het strand van Scheveningen de Engelsen er al overheen. Die Engelsman zit daar nog steeds net zoals een paar Spanjolen die lustig met 10 kW toeteren en dan heb je ook nog Riga. Nu is nog een gunstige tijd want de interferentie met Riga, Spanje en Engeland begint bij zonsondergang. Kortom hartje winter is het feest al om 17.00 uur afgelopen. De keus om 1485 kHz te bestemmen voor 250 mW zendertjes is dan ook wel heel erg ongelukkig en dan druk ik me zwak uit. M.i. had dat wel anders gekund maar wie ben ik??

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Louis Stuster:

Ga wel eens een keer bij hem langs..dit kan echt niet !!! :)

 

op 21-7 worden de vogeltjes op 1485 weggedrukt  tussen 19.00-23.00 door Riga met...radio Mi amigo internationaal !

Ha die Louis,

 

Ik ben dan ook reuze benieuwd naar zijn beweeg redenen.

Na 10 minuten heb ik het wel gehad, en dat is zonde van de energie.

Bang voor concurrentie zal het gezien het vermogen niet zijn.

 

Overigens kom ik over een paar weken óók de 1485 kHz 'vervuilen'.

Iets groters zit er vooralsnog niet in.

Waarbij het met oprecht verbaasd dat het hier in Amsterdam zo stil is...

Daar zong Ramses Shaffy ook al over maar dat is een ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Ik vond die vogel en branding zender van mij vroeger rustgevender.

Want is Vogeltjes dans op repeat dan wel commerciële omroep, een hersenbrekend vraagstuk voor Agentschap Telecom.Angst en beven daar, straks gaat die irritante Poeze een handhavingsverzoek indienen tegen Visser, met jurisprudentie wint ie dat meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Dat is al lang niet meer. Was wel grappig continue de vogeltjesdans.  Nu heel leuk golden oldies format. Bereik is wel heel gering (alleen Amsterdam West). Wordt zowel naar het westen als zuiden al snel overstemd door Jong Europa (ook 1485 kHz) vanuit Alphen a.d. Rijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.