Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 29-07-1976 - Marc Jacobs, Stan Haag, Bart van Leeuwen


Vincent

Aanbevolen berichten

Het valt me op dat Mi Amigo in deze periode uitstekende programma’s maakte. Afgezien van wat details heb je helemaal niet het idee naar radio van 40 geleden te luisteren. En veel van de gedraaide muziek horen we nu nog op de radio. Ook het nieuws is al niet veel anders, in de jaren ’70 kenden we natuurrampen bomaanslagen, oorlogen en zat in Syrië al (de vader van) president Assad. Zelfs het weerbericht zou vandaag uitgezonden kunnen zijn.      

bewerkt door SternRadio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Zo te horen (een NL versie ?)  Don Parker (op MiAmigo-19760729-0800-0900-StanHaag-StanHaagVandaag-Studio-WZ338 rond de 36ste minuut) ''Beautiful Noise''

Deze versie ken ik alleen van Neil Diamond, maar die kwam pas later uit in 1976.

Zou iemand hier wellicht een lichtje op kunnen schijnen ajb?

Ik kan niets van dit lied vinden namelijk.

Uw aller Omni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.