Spring naar bijdragen

fout in Zara


radio tpot

Aanbevolen berichten

Hoi Theo,

 

De melding zegt me niks, maar zo te zien wordt Windows 10 (nog) niet ondersteund door ZaraStudio. Please login or register to see this link.

Dit zal wel een van de redenen zijn. Denk dat je het beste even met de makers contact op kan nemen en de fout voorleggen en vragen wanneer windows 10 wordt ondersteund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om het 1 of ander, maar ik zou geen radioauto progr laten draaien op mn dagelijkse computer, behalve om even iets te proberen.

Zara draait perfect op XP,  op een heel simpel oud computertje wat je voor tientjes overal koopt. Daar draait ook Shoutcast op wil je de stream exporteren. Oud monitortje erbij, ook voor niets, simpel muisje en toetsenbord. Monitor zetten we uit als het draait en we er niet bij zijn. 

Er valt verder niets aan te hacken, want  wie interessert t nou, zo'n radioprogrammaatje.

Met Teamviewer oid kan je de oude computer zelfs op je nieuwe bedienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je bijdrage, maar ik heb Zara op een stand a lone laptop staan.

Er staat er een voor StereoTool, en voor het dagelijkse internet gebruik ik een andere pc.

Alles staat in een ruimte van 5 bij 5 meter, dus ik kan overal bij.

Gelukkig ben ik niet 24/7 on air.:D

 

Heb nog steeds geen bericht van de Sena.

Buma/Stemra was incl BTW 1,20 euro.

Er ging zelfs een korting van 25 % van af, vanwege het uitzenden op de middengolf.

Kijken wat er van over blijft van de 2500 euro bij de Sena.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, ik heb mijn oude grafische computer van zolder geplukt en heb er alleen een nieuwe SSD in gezet.

Schone installatie van de benodigde software en het staat hier inmiddels al maanden proef te draaien.

Ik had 35 jaar geleden niet kunnen bedenken dat je op een computer een volledig ge-automatiseerd radio-station kon creëren.

 

@Theo: Fijn dat je 25% korting krijgt!

Ik vraag me dan altijd af; Waar baseren ze die 25% op, en waarom geen 5 of 50%?

Kennelijk is het dus toch natte vinger werk van deze moderne struikrovers...

Had ik je al verteld dat je bij SENA zondermeer 30% korting kunt bedingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee maar ik heb me aangemeld bij de Sena, en ze zouden weer contact met me opnemen als het beleid voor laagvermogen zenders klaar is.

De buma is op zich een helder verhaal, in een straal van 5 km zijn 3000 huishoudens.

In mijn geval dus, de 5 km is gebasseert op de veldsterkte waar normaal ontvangst mogelijk is.

Dat maal zo veel cent min 25 % middengolf korting geeft een bedrag.

Dat is het jaar bedrag.

Het heeft wel voordelen om in een dun bevolkt gebied te wonen. :)

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.