Spring naar bijdragen

Gezocht: Leo van der Goot infotune


Chris De Cleyn

Aanbevolen berichten

Beginjaren 80 had Veronica zowel tijdens de Top 40 als 's avonds een stevig instrumentaal stukje infotune.

In volgend fragment lult Leo zo lang dat zijn tune op is en net in die fade out herken je een stukje plaat,....

Maar wat is het? Wie kent deze tune? Genootschap, Ad Bouman, Buma / Stemra en zelfs Leo weten het niet!

Iemand van jullie misschien?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-8-2016 om 20:38 zei Frank Vogelzang:

Hoi Chris......niet zeker weten, maar ik denk dat het richting Herbie Hancock gaat.....en je hebt al diverse prominenten gevraagd, vraag Ferry Maat als het lukt......Succes

 

Inderdaad, Herbie Hancock met Rockit, hier een sample van 14 sec Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp de tip van Henk wel, zeker als hij naar de fade out luisterde, "Rockit" is natuurlijk een superbekend nummer maar nee, zo makkelijk is het niet,.... ik zoek al sinds 1982 naar dit nummer en ondanks alle contacten sta ik nog nergens, geen groep, geen titel,....nope,...

Maar tof dat jullie meedenken! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel tof van je Richard! Voorheen al liggen spitten in de muziek van "Man Parrish" en "Warp 9" wat aardig in de buurt komt!

Sommigen zeggen dat het productie muziek is maar dat veeg ik van de baan,.... Dit zei m'n ook toen ik jarenlang achter die eindtune van "Countdown Cafe" aasde. Ook weer hetzelfde verhaal,... Heel Veronica op z'n kop gezet en niemand wist meer wat ze toen als eindtune hadden. Enfin, na een zoektocht van meer dan 20 jaar kom ik uit op Johnny Warman met Searchlights uit 1981.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.