Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 25-08-1976 - 1200-1400 - Marc Jacobs - Baken 16


Vincent

Aanbevolen berichten

Velen hebben Baken 16 aan elkaar gepraat ... maar Marc zijn presentatie was toch net iets beter dan de rest.

Hier luister ik graag naar ... ook naar de sfeer die er heerste :) Brengt altijd een glimlach op mijn gezicht !

Hierbij doe ik zeker geen afbreuk aan de andere deejay's, maar ja, ... Het is altijd een favoriete DJ geweest.

Dank aan Vincent voor die vele (heel vele) mooie uurtjes te hebben bijgehouden. Super !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinner me nog de uitzending als men (ik denk Marc) en een andere dj het hele schip verkenden en live op de radio brachten wat men zag. Het dek, de generatoren met hels lawaai, de zenders enzoverder. Marc ging dan met een lange kabel aan zijn microfoon overal binnen. Tenminste, dat maakte hij ons wijs. Maar ja, het was leuk om te horen.

 

Ricky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.