Spring naar bijdragen

Nova Dublin - 24-07-1985 - 2007-2139 - Ric Harris


Vincent

Aanbevolen berichten

Moppiger kan ook nog maar dan wel van jou en mijn geldbeugel!

Vroeger was Ierland in Europa wat betreft de visserij er echt armtierig aan toe

De Europese unie heeft er zoveel steun [massaal Capital] aan geschonken, geld ingepompt dat het al lang de moderste vloot heeft

En wees maar zeker dat er wat wij hier noemen Fabriekschepen en kleinere broertjes het geld gretig werd aanvaard

Ondertussen zijn Nederland en Belgie om een voorbeeld te noemen nu de meer roestige stalen verouderde treilers

Het kan verkeren. De ene moeten er hard voor wroeten dag en nacht om een scheepje met eigen geld te bekostigen (toch in Belgie) en dan zie je dat  je zware belastinggeld ten goede komt van anderen!

Ik ben voor Europa maar nu ik nadenk daarover als ex visser dan zou ik 100 percent tegen moeten zijn en voor de brexit. Ik begrijp het dat de Ieren meestal tegen de brexit zijn als in andere bedrijven ook massaal steun is geschonken ( neem ik aan)

 

Ik zou als Ier direct een Radio KCapitaal Int. willen starten mocht ik een check verkrijgen van de Europese unie

Ik kan gerust begrijpen dat er mensen voor de brexit zijn

al jaren zie ik bv een tv reportage over straatsburg de EEG .

Bij de laatste uitzending erover: s'avonds waren er nog altijd heren na al die jaren die even binnenwippen om hun handtekening te zetten voor de premie van aanwezigheid! (lees afwezigheid)

Voor mij is dit valse verklaringen afleggen en kapitaal stelen uit u en mijn beurs

Zouden die heren dan EEG dIplomatiek onschendbaar zijn?

Op het restaurant worden kaviaar, langoustines, kreeft, de beste dure wijnen enz gepresenteerd

Toch zijn er heren die niet meer tevreden zijn en ook buiten de EEG restaurant gaan eten!

S' avonds komen volgens mij de heren even hun premie innen, heren die op een ander restaurant of hotel even

het EEG wipgeld gebruikten

Ondertussen is weer een jaar voorbij en je hoort er niks van, ondanks de bewijzen op via TV

Zou 1 van de heren met het onrechtmatige premiegeld aandelen hebben in Kapitaal Radio ?

 

Tijd om voor zover het kan bij de volgende stemming voor de Piraten partij te stemmen

De grootste winnaar in mijn provincie was niet wie nu aan, de macht is volgens de kranten

De echte winnaar was het piepkleine partijtje op stemmenwinst de Piratenpartij

In iedere stad of gemeente heeft deze partij haar stemmen verdubbeld!

Dat werd gewoon doodgezwegen

Ik ben geen politieker maar zeg wel de waarheid

De Media maakt ons ook veel wijs, ook op radiogebied met statistieken

 

Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.