Spring naar bijdragen

Wereldstad Radio begonnen op 828 kHz


wim1958

Aanbevolen berichten

Van de week is Wereldstad Radio in de omgeving van Hoogvliet begonnen met de middengolf uitzendingen op 828. Hier in Zwijndrecht kan ik het een beetje

horen maar met veel storing. Men heeft mij vertelt dat er nog niet op vol vermogen wordt uitgezonden dus ik hoop dat het de komende dagen gaat verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aan de Belgische kust hoor je de laatste tijd altijd maar Smooth AM beter en beter op 828 net als op zoveel andere frequenties. het zal moeilijk worden. Alleen de 1395 is echt zuiver als Tirana niet in de lucht is. Ook 747 bv waar volgens internationale afspraken een sterke zender in NL zou moeten zitten om 's avonds te kunnen optornen tegen bv Spaanse zenders, is het 's avonds maar heel beperkt te luisteren en ik vrees voor deze winter nog meer.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bert,

 

Dat is hier (N-Nederland) ook zo, op 828 khz hoor ik soms 2 UK? stations. Op de 747 's morgens en 's avonds / 's nachts een sterk Spaans station. Op de 1035 & 1485 khz zitten UK stations die hier aardig wat afstemming hebben, iets minder die op 1251 khz. Inderdaad is, was altijd al zo, de 1395 overdag helemaal schoon, net zoals de 675 khz. In het buitenland komt Atlantis 1395 's nachts vaak goed door...

 

Groet,

HA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.