Spring naar bijdragen

Radio Caroline Top 50


Vincent

Aanbevolen berichten

Eens met Jan-Fré. De laatste top 50 is van zaterdag 17 november 1979. Toch was het (nog) niet de intentie om er toen al mee te stoppen. Op zaterdag 22 december 1979, 14.25 uur, laat Tom van der Velde weten dat 'ze' rond de Kerstdagen de top 50 uitzenden. Ik weet niet of dit is gebeurd. Ik heb hiervan geen opnamen.

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei jan:

In mijn informatie staat dat er ook op 29 december nog een Caroline Top 50 is uitgezonden. Aflevering 33 gepresenteerd door Tom v.d. Velde. Vanaf januari 1980 is er in elk geval geen Caroline Top 50 meer geweest.

 

Als 29 december klopt en we starten bij de eerste lijst gemaakt op 14 april 1979 (nooit uitgezonden) dan komen we uit op aflevering 38. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8 september 2016 om 16:52 zei Hans Hendriks:

Eens met Jan-Fré. De laatste top 50 is van zaterdag 17 november 1979. Toch was het (nog) niet de intentie om er toen al mee te stoppen. Op zaterdag 22 december 1979, 14.25 uur, laat Tom van der Velde weten dat 'ze' rond de Kerstdagen de top 50 uitzenden. Ik weet niet of dit is gebeurd. Ik heb hiervan geen opnamen.

groet, Hans

 

Op 15 december werd de Top 50 door Ad Roberts (12-14) en Tom van der Velde (14-16) gepresenteerd. De Top 50 van 22 december zou op 2de Kerstdag    gepresenteerd worden omdat, zo zei Tom, Hilversum 3 die dag alleen maar oude platen zou draaien. Op 26-12 echter geen Top 50. Of de Top 50 van 29 december uitgezonden is, weet ik niet. Gr.thjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 11-9-2016 om 10:48 zei jan:

Ik heb de informatie van 29 december 1979 uit een oude Freewave gehaald. Helaas heb ik geen opname van die datum.

 

Op 15 december is de Radio Cariline Top 50 voor de laatste keer uitgezonden. De lijst van de 22 december werd op die bewuste dag uitgesteld naar een van de Kerstdagen, maar ook toen is deze niet uitgezonden. Van de 29e zijn programma's beschikbaar van 13:00 tot 17:14, daar zit geen Top 50 bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.