Spring naar bijdragen

VOO Top 40 verzameltopic


dave76

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei dave76:

Onno, dit is het Top 40 verzameltopic dus tuurlijk, alles wat je hebt en kan delen is van harte welkom. Jouw Top 40 uit 2000 had ik ook nog niet. Sterker nog, het is de eerste Top 40 uit 2000 die ik nu heb. Duurde het toen 3 uur?

 

Ja van oktober 1997 tot januari 2001 duurde de Top 40 op Radio 538 ook drie uur. Vanaf januari 2001 werd het weer vier uur, toen het de Wanadoo Top 40 werd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Onno87:

uit eigen collectie:

03-11-2000 15u00-16u00 - De Nederlandse Top 40 - Erik De Zwart - Radio 538

Please login or register to see this link.

03-11-2000 16u00-17u00 - De Nederlandse Top 40 - Erik De Zwart - Radio 538

Please login or register to see this link.

03-11-2000 17u00-18u00 - De Nederlandse Top 40 - Erik De Zwart - Radio 538

Please login or register to see this link.

 

zijn er nog liefhebbers voor de laatste top 40 van de zwart uit 2002?

Super bedankt voor het plaatsen! En kom maar op met de rest!

14 uur geleden zei Onno87:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dave,

 

Voorheen heb ik de nodige uren van de Top 40 hier kunnen vinden die Evert heeft aangeboden. Dat zijn de urenbestanden en soms 1,5 uren. Dat is inclusief nieuws, reclame en de uuropeners zoals de uren begonnen. Ik moet zeggen dat die hele uren een echter tijdsbeeld geven dan het hele programma in één bestand. Heb jij die ook op die manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet op dit manier maar ik ga terzijnertijd nog een keer bij Evert langs en neem dan alle Top 40 tapes die hij heefr nog een keer door. Ik ben op dit moment ook heel veel VOO tapes van hem aan het digitaliseren en als dat klaar is dan komt de Top 40 aan de beurt. Evert is verantwoordelijk voor het toch wel overgrote deel van Top 40 uploads, met name de jaren 80 en begin 90. Dus terzijnertijd zullen de nieuwe uploads weer gewoon in uurblokken worden gedeeld maar dat duurt nog even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die laatste ben ik wel heel blij mee Onno. De allereerste met Jeroen Nieuwenhuize. Het is altijd leuk om de allereerste aflevering van een nieuwe Top 40 presentator te hebben. Ik zoek al jaren naar de eerste met Erik de Zwart van 19 mei 1989 en die met Gijs Staverman van 7 november 1992. Ik heb er trouwens nog wel eentje met Wessel. Op 13 september 2010 toen Jeroen met vakantie was viel van Diepen eenmalig in. Dat was wel leuk om hem weer een keer te horen met de Top 40.

Een andere bijzondere is die 28 september 2012. Jeroen was weer met vakantie en wij presenteerde in zijn plaats de Top 40?

Niemand minder dan Edwin Evers en dat ging uitstekend. Ik zal ze beide hier binnenkort plaatsen.

Ik download de eerste 23-09-2006 maar beide links bevatten de eerste 2 uur.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei dave76:

Die laatste ben ik wel heel blij mee Onno. De allereerste met Jeroen Nieuwenhuize. Het is altijd leuk om de allereerste aflevering van een nieuwe Top 40 presentator te hebben. Ik zoek al jaren naar de eerste met Erik de Zwart van 19 mei 1989 en die met Gijs Staverman van 7 november 1992. Ik heb er trouwens nog wel eentje met Wessel. Op 13 september 2010 toen Jeroen met vakantie was viel van Diepen eenmalig in. Dat was wel leuk om hem weer een keer te horen met de Top 40.

Een andere bijzondere is die 28 september 2012. Jeroen was weer met vakantie en wij presenteerde in zijn plaats de Top 40?

Niemand minder dan Edwin Evers en dat ging uitstekend. Ik zal ze beide hier binnenkort plaatsen.

Ik download de eerste 23-09-2006 maar beide links bevatten de eerste 2 uur.

nu moet hij goed zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil toch even toelichten dat ik sinds ik dit Top 40 topic ben gestart deze thread zoveel mooie en unieke Top 40 afleveringen heeft opgeleverd. Sommige hadden en sommige niet maar iedereen die een liefhebber is van oude Top 40 uitzendingen heeft hier baat bij gehad en je hebt hiermee je collectie uit kunnen breiden. Ondanks dat het Top 40 verzameltopic nog niet ten einde is wil ik wel alvast iedereen die heeft bijgedragen aan dit topic hartelijk bedanken. Jullie waren en zijn de reden dat dit topic al bijna 13 pagina's dik is. Soms kwam er een Top 40 aflevering voorbij en soms werdt er over gesproken.

We gaan nog even door met binnenkort een Top 40 uit de 538 periode uit 1995. Helaas is het er maar eentje. Die van 24 november 1995 met Erik de Zwart.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.