Spring naar bijdragen
dave76

VOO Top 40 verzameltopic

Aanbevolen berichten

Onno,

Op 22-09-2006 de top 40 met Wessel en op 23-09-2006 de top 40 met Jeroen? Een dag later? Kloppen de data wel?

Ronald.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt Onno! Vooral die uit september 2006 is leuk, omdat deze hits bijna allemaal te horen zijn geweest tijdens de kermis hier. Dave ook bedankt! En iedereen die ik vergeten ben ook bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Ronald:

Onno,

Op 22-09-2006 de top 40 met Wessel en op 23-09-2006 de top 40 met Jeroen? Een dag later? Kloppen de data wel?

Ronald.

nee volgens mij niet misschien kan iemand mee dateren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei ruud2651:

7 dagen na 22-9 is volgens mij 29-9

Het is de top 40 van 30-09-2006. Uitzending 29-09-2006.

Je hebt gelijk. Scherp, hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allereerst hartstikke bedankt voor het vele werk. Ben erg blij met alle Top 40's.

Wat ik graag zou willen (weten): Komen er nog Stack-downloads beschikbaar van de jaren t/m 1982?

Zou mooi zijn. BVD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanaf pagina 9 ben ik begonnen met Stack, het eerste jaar wat via Stack werd gedaan was 1984.

De voorgaande jaren '79 tot '83 waren nog niet op Stack gedeeld. Nu wel. Hieronder de links.

1979: Please login or register to see this link.

1980: Please login or register to see this link.

1981: Please login or register to see this link.

1982: Please login or register to see this link.

1983: Please login or register to see this link.

En om verder te gaan met dit topic is hier een Top 40 aflevering uit 1995. Uitgezonden op Radio 538.

Hij is compleet maar helaas is het er maar eentje. Jammer genoeg heb ik geen 538 Top 40 uitzendingen van de jaren 1996 tot 2000. Hopelijk komt er ooit nog wat boven water.

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt dave76 voor de aanvullingen op de Stack downloads. Worden '77 en '78 ook nog samengevat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als daar animo voor is dan wil ik dat best doen. Toendertijd heette het nog de actuele pop en informatieshow als ik me niet vergis. Wel werd iedere vrijdagavond tussen 7 en 8 een overzicht gegeven van de verschuivingen in de Top 40. Ook hoorde je de nieuwe alarmschijf en het popjournaal.

4 uur geleden zei Vincent:

En de eerste keer met Jeroen van Inkel. Opname komt uit het archief van Ton van Draanen.

Dit is een hele mooie Vincent. En ook nog eens compleet. Ik heb de uitzending van de week ervoor en daar wordt Jeroen ook door Lex aangekondigd als invaller. Nu kan ik gaan beluisteren hoe hij het deed. Verder zijn er nog 2 Top 40 afleveringen uit 1992 waarin van Inkel te horen is. Ook Ton bedankt voor het aanleveren.

bewerkt door dave76

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-2-2017 om 11:37 zei dave76:

1983: Please login or register to see this link.

En om verder te gaan met dit topic is hier een Top 40 aflevering uit 1995. Uitgezonden op Radio 538.

Hij is compleet maar helaas is het er maar eentje. Jammer genoeg heb ik geen 538 Top 40 uitzendingen van de jaren 1996 tot 2000. Hopelijk komt er ooit nog wat boven water.

Dave, die onderste is hetzelfde als 1983 ;)

Op 11-2-2017 om 07:54 zei Vincent:

En de eerste keer met Jeroen van Inkel. Opname komt uit het archief van Ton van Draanen.

Ooh wat een kwaliteit! Super.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mee eens. Dat is toch wel een hele bijzondere. En daarmee hebben we ook 3 Top 40 afleveringen op rij. En dat is ook wel leuk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hou dit topic in de gaten. Later vandaag volgen 3 Top 40 uitzendingen uit 1992 en 1993. Eentje daarvan is heel special en exclusief voor het eerst in dit topic. Alledrie in stereo en de kwaliteit is super!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3570
    • Meest online
      1019

Nieuwste lid
    Zwarte Panter

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.