Spring naar bijdragen

VOO Top 40 verzameltopic


dave76

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei dave76:

 

...maar dit veranderde gaandeweg dat jaar. Velen kennen het verhaal ondertussen wel. De VOO wilde in 1993 al starten met de Mega Top 50 maar de stichting Nederlandse Top 40 stapte naar de rechter die hen gelijk gaf. Dus was de laatste Top 40 op 11 december 1993. Althans, dat dacht men bij de VOO. Maar de rechter hield men aan de afspraak dat de Top 40 moest worden uitgezonden tot eind 1993 dus daar zat 'ie weer, Gijs Staverman. Op 18 december 1993 werd naar mijn weten en volgens wikipedia de allerlaatste Top 40 uitgezonden. Gijs gooit vrij laat in de intro de microfoon open en doet vervolgens de uitleg hoe het allemaal zit. Hij maakt ook duidelijk dat ze eigenlijk de top 100 van 1993 wilde uitzenden maar dit mocht dus niet. Je hoort in het programma duidelijk wat irritatie en verwijzingen naar de Mega Top 40 die in januari 1994 zou starten.

Mocht ik er toch naast zitten en werd er een week later nog een Top 40 uitgezonden dan graag even deze correctie doorgeven.

 

9 uur geleden zei dave76:

Volgens mij heb je gelijk, Dave

Volgens de radiogids wordt er op zaterdag 25-12-93 geen reguliere top 40 uitgezonden (terwijl er op die dag wel een is uitgebracht, die laatste editie van 1993), maar een soort kerstspecieal.

 

 

bewerkt door RadioRob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei RadioRob:

Volgens de radiogids wordt er op zaterdag 25-12-93 geen reguliere top 40 uitgezonden (terwijl er op die dag wel een is uitgebracht, die laatste editie van 1993), maar een soort kerstspecieal.

Ik kan me die uitzending herrinerren, ik heb hem ook nog ergens op band staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hi allemaal,

 

ik ben behoorlijk nieuw hier, maar ben erg blij met alle toffe bijdragen en opnames die er gepost worden. Ik ben op zoek naar top 40 opnamen uit de zomermaanden in de jaren 90. 

 

Ik hoop dat iemand een paar van deze uitzending heeft liggen en wil delen :)

veel dank!

 

Groet Daniel

 

PS:

 

Ik had er ook een post voor geplaatst, maar ik weet niet of dat de bedoeling is: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
9 uur geleden zei dave76:

Iemand heeft blijkbaar sinds oktober vorig jaar dit Top 40 verzameltopic met veel interesse gevolgd.

Please login or register to see this link.

Los van het feit of dit mag is dit is wel heel erg 1.0

Waarom zou je wachten tot een bepaald programma voorbij komt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei pvanklei:

Los van het feit of dit mag is dit is wel heel erg 1.0

Natuurlijk mag dit niet, maar ik denk dat wij hier doen eigenlijk ook niet mag.

Hij doet er toch niemand kwaad mee?

En als er iemand reageert op zijn verzoek voor volle vrijdag-opnames en hij deelt ze met ons, vind ik het minstens 4.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.