Jump to content
dave76

VOO Top 40 verzameltopic

Recommended Posts

Zeer zeker wel interessant Hans. Dat is wel 30 minuten van de beste hitlijst in ruim 50 jaar en daar is dit topic voor. Dank je!

• Like 2

Ook die zijn zeker de moeite waard om te hebben. Dank je Jan! Mochten er nog meer mensen zijn die een Top 40 uitzending hebben uit 1983 dan ben je vrij om deze te delen in dit Top 40 topic. Anders gaan we morgen verder met 1984.

• Like 2

Ook hier geen aanvullingen, Dave.  Bedankt voor alle upload-moeite

Dank je wel Hans. Een complete uitzending nog wel die ik nog niet had. Deze gaat er weer bij en 10 maart 1984 is aangepast naar 9 maart.

• Like 3

5 uur geleden zei dave76:

Helaas geen 1984 jaaroverzicht omdat de VOO besloot om 2 keer dat jaar de Top 100 Allertijden uit te zenden.

Dit zijn de uitzendingen die ik heb. Als je er zelf een aantal hebt die in bovenstaand rijtje niet voorkomen dan mag je ze toevoegen en zo wordt de verzameling nog completer!

Die Top 100 Aller Tijden uitzendingen heb ik wel. Mocht er belangstelling voor zijn hoor ik dat wel, dan zal ik 'm posten.

• Like 3

Een bijzondere Tipparade June want als ik me niet vergis was het de allerlaatste Tipparade die werd uitgezonden door de VOO. De stichting Nederlandse Top 40 blijft tot op de dag van vandaag de Tipparade publiceren en samenstellen maar men zendt de lijst sinds eind 1985 niet meer uit.

• Like 1

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,266
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    davecbar
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.