Jump to content
dave76

VOO Top 40 verzameltopic

Recommended Posts

Hoi Dave, hartelijk dank voor al die fantastische uren radiogeschiedenis! Er moeten heel wat uren werk in hebben gezeten om dat allemaal bij elkaar te krijgen en hier te plaatsen, het wordt erg gewaardeerd!

Even terzijde: bij je laatste post krijg ik bij 18-06-94 en 04-11-94 allebei een bestand aangeboden van 04-11-94, zou je misschien die van 18-06 nog kunnen (en willen ;-)) posten?

• Like 1

Allemaal bedankt, ik heb ook alles opgeslagen in mijn Dropbox, dus dat raak ik nooit meer kwijt. Als iemand iets (opnieuw) wil hebben: stuur even een bericht. 

Dank je Peter. Ik ga ook nog maar een keer meekijken om te kijken of ik er toch eentje gemist heb. Fijn dat zo dit Top 40 topic actief blijft!

• Like 1

Leuk, Dave, en al was het maar een uurtje uitzending, voor de volledigheid vind ik het toch de moeite om ook deze afleveringen van voor 1979 te plaatsen.

Het tweede deel van '78 volgt later nog, en 1976 en  1977 verder deze week.  

Edited by peter
  • Like 1

Op 20-10-2016 om 15:17 zei dave76:

02-11-90 Please login or register to see this link.

Beste top 40-liefhebbers,

Is het mogelijk om deze uitzending nogmaals ter beschikking te stellen .Heb er per ongeluk overheen gekeken.

Bvd !

• Like 1

3 uur geleden zei dave76:

Hier is 'ie. Please login or register to see this link.

Super, Dave!

En dank voor al je andere uploads; met name van de uitzendingen van eind jaren 80 en begin jaren 90 zijn genieten voor mij. 

Edited by RadioRob
  • Like 1

Hallo alle forumleden. Wat een feest hier! Ben er een paar weekjes tussenuit geweest en heb heel wat gemist. De meeste links werken nog, maar niet de WeTransfer links. Is het mogelijk om hier nog weer wat van te plaatsen? Met name de TV uitzendingen zou ik graag willen hebben. Veel dank!

Helaas de top 40 van 1993 gemist en wetransfer werkt niet meer kan iemand ze nog een keer aanbieden ..Hiervoor alvast dank

Gr Jaap

Hier zijn alle Top 40 afleveringen uit 1993 nog een keer. Please login or register to see this link.

Edited by dave76
  • Like 3

4 uur geleden zei dave76:

Hier zijn alle Top 40 uit 1993 nog een keer. Please login or register to see this link.

Dave heel veel dank ....

• Like 1

Ja, heb ook heel wat gemist, met name de top 40's uit de jaren 70 en jaren 80. Voor de Zippyshare- en Mediafirefiles natuurlijk geen probleem maar de WeTransfer-bestanden waren natuurlijk al na 1 week weg en dan moet je dat natuurlijk maar net in de gaten hebben.

Zou iemand (de originele uploaders of anderen) de WeTransfer-bestanden van de afgelopen weken nogmaals kunnen uploaden? Heel hartelijk dank alvast. Ik ben vast niet de enige die ze gemist heeft, dus jullie doen er vast veel radiovrienden een enorm plezier mee !

Vriendelijke groet,

Hans

• Like 2

Op de een of andere manier werkt Zippyshare bij mij alleen goed met het tonen van reclame. Het downlanden van de Top 40 van 1978 geeft geen download. Had dit gisteren ook al, anderen ook last van? Ik heb twee browsers gebruikt: Safari en Firefox.

• Like 1

Ooh mooi :) Ik zie dat mijn verzameling bij 1980 begint, dus dit is prachtig om te horen. Ik zie wel veel dubbele staan, kijk bij de linkjes.

• Like 1

5 uur geleden zei Edgar:

Op de een of andere manier werkt Zippyshare bij mij alleen goed met het tonen van reclame. Het downlanden van de Top 40 van 1978 geeft geen download. Had dit gisteren ook al, anderen ook last van? Ik heb twee browsers gebruikt: Safari en Firefox.

Zal er even wat opzetten morgen van 1978

• Like 1

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,485
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    GerritOoms
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.