Spring naar bijdragen

1966 Radio Luxemburg top 20 Barry Alldis


Gast

Aanbevolen berichten

Uit 1966 een schitterende opname van Radio Luxemburg < compleet met de legendarsiche Lux fading op 208 middengolf>  met de top 20 van 27 juni 1966 in de presentatie van Barry Alldis tussen 2300 en 2400 uur. Ik was op zoek naar enkele 208 feiten en kwam via zoeken terecht op de schitterende Radio Luxemburg 208 site van Dick Offringa, een site die ik lange tijd uit het oog verloren was. Die site is ook de bron van de opname.

Please login or register to see this link.

 De top 20 is een feest der herkenning qua muziek, de platen die voorbij komen hoorde je ook veelvuldig op twee Britse zeezenders die in voorjaar/zomer 1966 van stapel liepen vanaf zendeschepen voor de Englese kust teweten Radio England en Radio 270. De opname was nogal aan de doffe kant en liep te snel, heb dus wat herstelwerkzaamheden uitgevoerd. Ik wilde Offringa hiervan dmv een e mail op de hoogte brengen maar kan nergens op die site een e mail adres vinden. Wie het wel heeft of weet te vinden svp even via PB laten weten dan kan ik hem alsnog informeren.

Hier is de opname   Please login or register to see this link.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het bewerken van de opname Paul.

 

Jaren geleden, de vele leuke reacties van (oude) luisteraars (uit heel Europa) op die site gelezen en daar blijkt toch wel uit, dat die zender een behoorlijke impact heeft gehad en er met heel veel nostalgie wordt teruggekeken, op het colourful radio station van de Stars.

 

 

Robin

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.