Spring naar bijdragen

Radio Veronica 192 m, Parels Voor De Zwijnen, Hyde Park 1969 special, 15 Juli, 1969.


Raytje

Aanbevolen berichten

Day Ray,

 

Het is al eens eerder ter sprake geweest. Als er een uitzending geweest zou zijn had ik dat moeten weten.

Naar mijn weten as die er niet. Wellicht heeft Lex er eens over gesproken in een programma maar een speciale uitzending? Volgens mij niet.

Want ik was "de Stones man" bij Veronica. ( de zeezender )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Raytje:

Ja, klopt, vreemd dat het in die database staat, zo zijn er wel meer specials/interviews die door Veronica zijn uitgezonden in die database staan !

Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, zal eens navragen

 

 

Ray ik denk dat je bedoelt;

"zo zijn er wel meer specials/interviews die NIET door Veronica zijn uitgezonden die in de database staan !"

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Juul:

 

 

Ray ik denk dat je bedoelt;

"zo zijn er wel meer specials/interviews die NIET door Veronica zijn uitgezonden die in de database staan !"

 

 

Klopt, er zitten een paar fouten in, helaas.

Maar mocht er nog andere dingen zijn van The Stones, hoop ik dat je ze upload

bewerkt door Raytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Raytje:

Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones', 4 July, 1969

Schijnt volgens de Rolling Stones database uitgezonden te zijn bij Veronica

weet iemand hier iets van ?

 

Dat is vast en zeker een misverstand. Het bovenstaande programma begint met een In Memoriam van Brian Jones. Op 3 minuut 35 zegt Lex dat hij citeert uit de krant van 'vrijdag 4 juli jongstleden'.  Dat moet abusievelijk tot de gedachte hebben geleid (misschien bij iemand die niet goed het Nederlands beheerst) dat het programma van 4 juli was. Het In Memoriam zat dus in dezelfde uitzending als het concert.

 

Heel bijzonder, deze download. Ray en Juul, dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Paul:

 

Dat is vast en zeker een misverstand. Het bovenstaande programma begint met een In Memoriam van Brian Jones. Op 3 minuut 35 zegt Lex dat hij citeert uit de krant van 'vrijdag 4 juli jongstleden'.  Dat moet abusievelijk tot de gedachte hebben geleid (misschien bij iemand die niet goed het Nederlands beheerst) dat het programma van 4 juli was. Het In Memoriam zat dus in dezelfde uitzending als het concert.

 

Heel bijzonder, deze download. Ray en Juul, dank.

Klopt, de database wordt ook samengesteld door een duitser

Dat verklaart alles !

Er staan wel meer foutjes in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎9‎-‎10‎-‎2016 om 17:22 zei Raytje:

Klopt, de database wordt ook samengesteld door een duitser

Dat verklaart alles !

Er staan wel meer foutjes in

Neemt niet weg dat dit een zeer waardevolle database is.
Ik heb aan de hand daarvan al een behoorlijke collectie kwalitatief goede live- en studiotapes boven water gehaald.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎13‎-‎10‎-‎2016 om 13:26 zei rauhfaser:

Neemt niet weg dat dit een zeer waardevolle database is.
Ik heb aan de hand daarvan al een behoorlijke collectie kwalitatief goede live- en studiotapes boven water gehaald.

 

Edwin

 

Hoi Edwin

 

Klopt als een bus wat je zegt, mijn opmerking was ook als een geintje bedoelt.

Ik heb al jaren contact met de maker van die site, en we mailen geregeld en wisselen van alles uit.

Ik verzamel zelf ook alles van The Stones

Maar deze site is uiterst betrouwbaar, en er zitten wat foutjes in, maar dat kan ook niet anders

En soms als we een foutje vinden, geven we dan aan

bewerkt door Raytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-10-2016 om 14:46 zei Juul:

The recording on the stage was done by dj Robbie Dale, with a Sony portable recorder.

 

Met toestemming van The Stones?

Ik kan me verder eigenlijk niet herinneren dat zeezender Veronica ooit zelf live concerten opnam en uitzond.

 

Voor velen vast gesneden koek, maar er bestaat ook een officiële registratie van dit concert:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.