Spring naar bijdragen

Zippyshare


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik start een topic over ZIppyshare. De afgelopen weken komen er meerdere meldingen van problemen. Tijd voor een inventarisatie.

 

Welk besturingssysteem / browser / adblocker wordt er gebruikt en wat is het effect?

 

Mijn ervaring:

* Opera met ingebouwde adblocker: af en toe een popups, geen reclame zichtbaar

* Chrome met ingestalleerd Adblock: af en toe een popups, geen reclame zichtbaar

* Vivaldi met ingestalleerd Adblocker plus: geen popups, geen reclame zichtbaar

 

Ik gebruik Ubuntu maar deze browser zijn er ook voor Windows en Mac.

 

Overigens: maak je gebruik van een adblocker, zet dan graag de advertenties aan op deze site. Zonder reclame inkomsten kunnen we de rekening van de server niet betalen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Popup Blocker Pro geïnstalleerd om eens te kijken wat dit voor effect heeft. Die houdt echt alles tegen en je kan zelf pagina's toevoegen aan de whitelist om te voorkomen dat er popups geblokkeerd worden die je juist wel wil zien.

 

Popup Blocker Pro is verkrijgbaar als extentie voor Chrome, Opera en Vivaldi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had eerder deze week dat ik drie keer op de download-knop drukte en drie keer geen download kreeg, maar een website met een reclamefilmpje. Erg opdringerig. Pas door rechts op mijn muis te klikken en 'opslaan als' te kiezen kreeg ik de download alsnog binnen.

Ik gebruik nu Opera met Adblock Plus. Ik zal die Popup Blocker Pro ook eens proberen.

 

Allemaal niet zo'n ramp, maar ik begin me wel zorgen te maken hoe veilig zo'n website in de toekomst is. Je moet er toch niet aan denken dat je ransomware op je computer krijgt. Daar hoor je steeds meer verhalen over.

bewerkt door Paul
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik vooropstellen dat ik het ook irritant vind om telkens pop-ups weg te klikken, maar realiseer je wel dat we gebruik maken van een gratis service, die wel ergens zijn inkomsten vandaan moet halen. Wel de voordelen, maar niet de nadelen...

Als we alles blocken kan een dergelijke service niet meer bestaan. Iedere site (inclusief deze) adviseert je een blocker te gebruiken, maar die voor hun site uit te schakelen.

 

We kunnen natuurlijk wel gezamenlijk zoeken naar een alternatief. Ik denk alleen dat we daar tzt tegen hetzelfde probleem aan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Platenruiter:

Laat ik vooropstellen dat ik het ook irritant vind om telkens pop-ups weg te klikken,

 

Als ik op een download klik en ik krijg helemaal geen download maar een reclamesite, vind ik dat bijzonder onaangenaam,  onsympathiek en agressief. Het is opdringerig en heeft niets meer te maken met gewone reclame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort een Mac en ik geef toe, soms ben ik nog wat onwennig. Omdat ik vaak even eerst een stukje wil luisteren

voordat ik ga downloaden heb ik voor Mac een flash player nodig die ik niet standaar had. 

Er verschijnt meteen een mogelijkheid om die flashplayer te downloaden.

Maar dat blijkt een nep Flashplayer download te zijn waar ook het programma Mac Keeper stiekem inzit. Gelukkig had ik dat tijdig gezien allemaal, maar het gaf me geen fijn gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bert ree:

firefox. Deze week soms tot 3 x toe advertenties binnengekregen ipv dat het downloaden start. Maar dan lukt het de 4e keer wel. Wel krijg ik regelmatig berichten dat het gevaarlijke inhoud zou kunnen zijn. De vorige maanden meestal startte het downloaden onmiddellijk zonder veel problemen.

Hoi Bert,

Popup blocker ultimate (addon voor Firefox) werkt bij mij prima. Er komt in ieder geval geen pagina met shit als je de downloadknop bedient. Je moet twee keer achter elkaar de downloadknop aanklikken. De eerste keer gebeurt er niets, de tweede keer klikken en de download gaat als vanouds van start.

Succes, Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

In het Rob Stenders topic gebruik ik STACK van Trans IP. Permanente opslag en benaderbaar voor iedereen dmv share-links. Aanvraag is gratis, uitnodiging voor aanmaak 1 TB-schijf kan even op zich laten wachten. Zoals ik al aangaf kun je het gezamenlijk gebruiken, door extra gebruikers aan te maken :-) deze gebruikers kunnen ook uploaden en share-links delen. Wat mij betreft een overweging waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6367
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jean Pierre De Zeerover
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.