Spring naar bijdragen

Shula Rijxman, NPO, TPO, PVV, Bert Brussen


Robin Westhof

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Juul:

Deze reactie van Jan Dijkgraaf is een mooie.

Ik kan me wel vinden in z'n analyse voor wat betreft de "redacties"...

 

Please login or register to see this link.

 

Zou inderdaad goed zijn als redacties hun netwerk flink uitbreiden, zodat je niet steeds dezelfde hoofden ziet en hoort. Maar Jan Dijkgraaf is niet veel beter, die draait ook altijd hetzelfde plaatje (om in stijl te blijven op dit forum). Voorspelbaar, negatief, cynisch en oppervlakkig. Geen 'gewone burger', hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Paul:

 verwijt in een stukje

 

Verkleinwoord gebruiken voor zo'n lang stuk!?

4 uur geleden zei Sylvester:

 

Zou inderdaad goed zijn als redacties hun netwerk flink uitbreiden, zodat je niet steeds dezelfde hoofden ziet en hoort.

 

Is 15 jaar te laat, de mensen die (echt) op de hoogte willen blijven, zijn (trouwens) al lang uitgeweken naar o.a. Geen Stijl, The Post Online, Elsevier, Dagelijkse Standaard, Fenixx en De Nieuwe Realist.

Please login or register to see this link.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je raadt het vast al, ik vind nu juist dat Bert Brussen met een vertroebelde rechtse blik naar de publieke omroep kijkt. De haatdragende toon maakt een zinvolle discussie bij voorbaat onmogelijk.

 

En die enkele keer dat hij iets aanroert waar ik wel wat in herken? Ach, zelfs een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruudam:

Die Rijxman  maakte het nog bonter in DWDD.

Het ergste was dat ze met droge ogen beweerde dat de NPO goed bezig was voor de laag opgeleiden met Radio 5. Nou snap ik waarom deze als eerste uit de analoge ether verdween en vooral niet op FM komt.

 

ik herinner me ook nog haar woorden dat vooral laag opgeleide mensen luisteren... Als ik mensen aan de telefoon hoor en het gaat over hun leeftijd ligt die meestal boven de 70. Alleen de Sandwich ontstijgt het niveau vind ik.( qua muziekkeuze en die wordt dan ook door Angelique Stein gedaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.