Spring naar bijdragen

"Brandy" - Looking Glass


Juul

Aanbevolen berichten

Dank Rob,

 

Weer wat wijzer geworden. T'is al zo lang geleden. Ik heb hier de USA persing vandaar dat ik het niet wist.

 

Ik heb ook even in m'n collectie dBase  gekeken en daar lees ik het volgende:

"cd"van inkel's choice"  magnum 9548323022  release  8 okt. 93

dit is de LP versie, de single had een andere mix en was 2’55!
Deze “loopt” langzamer!! De single was “speed up”!!!"

 

 

 

 

Schermafbeelding 2016-11-15 om 21.23.42.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad zijn er nog wat "manke" versies in omloop met name een goede stereo versie vinden was moeilijk, maar hij is er,

Maar er zijn nog een paar nummers van de groep die best aardig zijn zoals;

 

 

en

 

Groet Nico.

 

Dit is ook wel heel mooi!

 

bewerkt door nchuijg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Harm ten Brink:

Leuk plaatje inderdaad!

Wil je hem met me delen?

En ja, als je het nooit wat gevonden had hadden we het er vandaag niet over gehad.

Harm,

 

Deze youtube link laden in Please login or register to see this link.  en dan converteren naar flac en dan downloaden dan heb je hem in stereo.

 

Groet Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei hans558:

Het nummer zat een keer in het programma van Tineke op Radio 5. Ze was er heel negatief over en vroeg zich af waarom het in de playlist stond en het was niet eens een hit geweest, Ik heb daar nog een opmerking over gemaakt in het gastenboek.. Het is gewoon een geweldige song

 

Ik gun Tinus haar mening.  

"maar ze moet het niet nog een keer ventileren……."

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16/11/2016 om 13:31 zei Juul:

Ja, Nico.

Toen ik nog werkte kon ik beschikken over heel veel materiaal van platenmijen.

En zo kreeg ik van CBS  een serie CD's met de naam "Rock Artifacts"

En op 1 van die CD's stond de single mix in stereo.

 

 

info 1 kopie.jpg

1991 ''Rock Artifacts Volume 2'' met 16 nummers:

 

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-11-2016 om 21:37 zei Juul:

 

Ik gun Tinus haar mening.  

"maar ze moet het niet nog een keer ventileren……."

 

Ik heb Tineke een keer heel uitgebreid geinterviewd over de sixties en Veronica. Het ging toen oa over de 'jonge lichting' die er rond '66 bij kwam, waaronder die jongen met dat lange haar, Adje. Ik vertelde haar over de soms obscure liedjes (Amerikaanse hits en bubbling unders) die vaak op Veronica waren te horen, die de oude programma's anno nu voor mij als radiofan en muziekfanaat erg interessant maken. Ik zei in het interview dat in die platenkeuze volgens mij behalve de deejays ook technici als Adje en Juul een rol speelden. Zij reageerde oa dat zij toen al vond (en nog steeds) dat van een artiest bij voorkeur de grote hits gedraaid moesten worden.

 

Daar waren Tinus en ik het duidelijk niet over eens. Een goed liedje is een goed liedje is een goed liedje.

Los daarvan draaide Veronica in heel veel uren overdag nauwelijks hits van dat moment, maar vooral nieuwe platen die nog geen hit waren (en het in veel gevallen ook nooit werden. Pak er maar eens een willekeurige Koffietijd uit '69 of '73 bij.

Klaas Vaak en Lex Harding behoorden tot de weinige deejays die (globaal) volgens het hit-tip-gouwe ouwe-format draaiden. 

 

Edwin
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.