Spring naar bijdragen

VPRO Hilversum 1 - 04-04-1979 - 1045-1058 - Villa VPRO


Vincent

Aanbevolen berichten

Leuk, bedankt!

 

Mijn eerste kennismaking met Cor Galis was als ik na Kletskop de radio nog even aan liet staan. Hij begon op een gegeven moment nogal te 'flirten' met Annette van Trigt.

 

Toen ik een paar jaar later een beetje genoeg had van alle praatje-plaatje programma's luisterde ik veel naar de opvolger van 'Villa VPRO': 'Het Gebouw', op vrijdag.

 

 

Kan trouwens niet vaak geweest zijn dat ik Kletskop hoorde, want normaal gesproken zat ik dan op school...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende Cor inderdaad ook van de vrijdagavond (tot 1982 op H3), daarna had hij leuke praatjes op zondagmiddag aan het begin van Spleen.

 

Toen de VPRO naar de woensdag ging op 3 (1984) was hij daar alleen nog maar heel kort ingeblikt te horen met korte stationcalls. Volgrns mij is hij op Radio 1 nog wel lang doorgegaan.

 

Edwin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 4 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.