Spring naar bijdragen

Top 2000 editie 2016


Vincent

Aanbevolen berichten

Record voor Top 2000 Café

 

 

Ik heb er helemaal niks mee, maar ja, ik heb natuurlijk 35 jaar tussen al dat Omroep geweld gezeten. En ik vind het trouwens wel een beetje armoede zo'n lijst met telkens dezelfde platen. Was ik bij Veronica en TROS ook al geen fan van.

En die plaatjes, de leuke kun je toch thuis ook opzetten met "een biertje". Lekker goedkoop. ( we zijn wel Hollanders hé ).

Het is mij een reis naar Hillywood niet waard…….

 

Please login or register to see this link.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere platen, maar ook of het daarmee ook beter is geworden, met het hip-hop en rap gedoe. Zal wel weer verjonging zijn daar bij de NPO, wij oudjes moeten met onze domme DAB doos naar Radio 5, ook al .. nou ja, wordt ongezellig.

 

(luister ik een keer s nachts, hoor ik Carry On, CSNY, fantastische plaat natuurlijk, zegt die zgn dj dat het van de lp deja voe komt, my God geen muziek historische kennis en dus ook geen talen gevoel dan wel Franse uitspraak kunde)

 

(En nu we toch bezig zijn, de NPO Tv is nu s nachts op zn saaiste diepte punt met op 3 dus t2000 - maar zonder clips - en op 1 Missie Max, dat de prijs voor het domste en saaiste programma ruimschoots verdient) (De commercielen zijn natuurlijk nog erger met Astro TV en de 06 sex programma's. Zou die Michael Bakker nog bij Astro TV werken?)

Voor nieuws s nachts moet je naar RTLZ, continu herh van RTL laatste Nieuws)

( die t2000 wordt ook nog eens uitgezonden op Cultura TV, dus dubbel s nachts, dan hebben we natuurlijk geen behoefte meer aan cultuur)

 

(Gelukkig hebben we nog BBC Four)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"(luister ik een keer s nachts, hoor ik Carry On, CSNY, fantastische plaat natuurlijk, zegt die zgn dj dat het van de lp deja voe komt, my God geen muziek historische kennis en dus ook geen talen gevoel dan wel Franse uitspraak kunde)"

 

Ja Ruud, ze hebben effe geen z.g. "sidekick" hé. Maar ja, of die nou verstand hebben van muziek………….ik weet het niet.

En inderdaad tegenwoordig hoef je geen kennis meer te hebben van muziek-historie.

Na het draaien stappen ze weer in de dikke BMW-Porsche-Golf en hup, het is weer verdiend. En wat zijn ze allemaal "publiciteits geil"******…...

 

********staande uitdrukking.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even positief, fantastisch natuurlijk om de hele Echo's van Pink Floyd, 23' lang te draaien. (Waarbij de dj en haar produceter? twister spelen, ja je maakt wat mee s nachts) 

 

Wat betreft de processing, het lijkt wel alsof het op TV beter klinkt, voor zover je TV nog wat fatsoenlijk geluid produceert. Minder processing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vincent bedankt voor al je moeite om die uurtjes hier te plaatsen. TOP :shy: En met die kritiek ben ik het deels niet eens.

Natuurlijk hoor ik ook liever alleen de ouwetjes en geen hiphop en meer van dat soort geweld.

Maar het is steeds weer een afspiegeling van de huidige maatschappij denk ik dan maar. Zeker als er miljoenen stemlijstjes zijn ingeleverd is het representatief toch.

Ik heb er in ieder geval geen moeite mee en geniet jaarlijks met volle teugen van dit evenement.

 

Ik ben ook al 4 jaar op rij er bij geweest in het cafe 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Theo Jansen:

Vincent bedankt voor al je moeite om die uurtjes hier te plaatsen. TOP :shy: En met die kritiek ben ik het deels niet eens.

Natuurlijk hoor ik ook liever alleen de ouwetjes en geen hiphop en meer van dat soort geweld.

Maar het is steeds weer een afspiegeling van de huidige maatschappij denk ik dan maar. Zeker als er miljoenen stemlijstjes zijn ingeleverd is het representatief toch.

Ik heb er in ieder geval geen moeite mee en geniet jaarlijks met volle teugen van dit evenement.

 

Ik ben ook al 4 jaar op rij er bij geweest in het cafe 

Hoi Vincent,

Ik onderschrijf bovenstaande reactie: Heel erg bedankt voor alle moeite, het wordt zeker gewaardeerd. Ik moet nog aardig wat uurtjes beluisteren, mooi voor de komende tijd.

Groetjes,

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent unpinned this discussie

Hoi Vincent,

 

Hartelijk dank voor deze vanuit Brussel.

'Jullie' Top 2000 blijft me bekoren en met de beelden vanuit het café is het gewoon non-stop feest gedurende één week.

De Vlaamse kopiëen hier (top 1000, 2000, ...) zijn zo weinig 'opwindend'.

 

Groetjes,

 

Frederic

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.