Spring naar bijdragen

Top 40 en tipparade 31 december 1966


Aanbevolen berichten

We hebben de top 40 en tipparade van 31 december 1966 nog tegoed en aangezien volgend jaar 1967 aan de beurt is op de zaterdagmiddag én 31 december ook op een zaterdag valt, lijkt het mij eigenlijk logisch dat als "opwarmertje" die laatste lijst van 1966 nog mooi gedraaid en in beeld gebracht zou kunnen worden. De laatste top 40 van 1975 (die van de 27 december) wordt op 24 december uitgezonden, als het goed is. Ik vond 1975 zeker geen slecht muziekjaar, maar 1967 spreekt me toch nét even iets meer aan. Ik ben ook benieuwd hoe dat met de tipparade gaat. Op 15 juli 1967 werd de tipparade "officieel", maar er schijnt al een tijdje een lijstje in omloop te zijn geweest. Het blijft in ieder geval leuk en ik luister regelmatig. De oude muziek gaat nooit verloren en blijft altijd fijn om te beluisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok RobvW, wat jullie willen. Met het in beeld brengen bedoel ik dat de lijstjes (top 40 en tipparade) geplaatst worden. Met mij zullen er nog velen zijn die bv de tipparade van 31 december 1966 missen. De top 40 zelf is niet het probleem. Het kwam vorig jaar wat raar uit, omdat de lijst van 31 december 1966 niet kon worden uitgezonden, want dat was namelijk op 2 januari, maar daar zat de uitzending van de  eerste lijst van 1975 (4 januari 1975). En nu is het dus net andersom. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Zoals je al zei: we gaan het meemaken bij leven en welzijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.