Jump to content
rauhfaser

Beatlesdag-jingle

Recommended Posts

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een schone opname van de Beatlesdag-promo (1296, Floris de Vijfde....) door Klaas Vaak. Die staat op de 100 Veronica-jingles-LP, maar mijn exemplaar heb ik als 10-11-jarig jochie iets te vaak gedraaid. 
Misschien heeft Juul de mastertape wel liggen? 
Zelfde geldt voor de andere twee jingles die op de LP (een op de wijs van Yellow Submarine, één op de wijs van Girl) Of zijn er nog andere?

Ik hoor het graag.

Groeten en dank,

Edwin

Ik heb 12 minuten " van die zooi".( ik ben Stones fan ), Ad had de master bewaard.

Stuur mij maar een mail op m'n norderney adres.

Juul

• Like 1

3 uur geleden zei Juul:

Ik heb 12 minuten " van die zooi".( ik ben Stones fan ), Ad had de master bewaard.

Stuur mij maar een mail op m'n norderney adres.

Juul

Dank je, doe ik.

Groeten, Edwin

Vrienden, Ik ben vandaag verblijd met zo'n 9 mails van mensen die ze ook willen hebben.

Dat was niet de bedoeling. Zo af en toe willen Ad en ik wel eens wat "vrijgeven" uit ons archief maar deze nu net effe niet. Het is voor alsnog ons "werk kapitaal".

Voor de goede orde, met Edwin is een goede "regeling" getroffen.

Hopelijk hebben jullie er begrip voor.

• Like 1

13 uur geleden zei rauhfaser:

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een schone opname van de Beatlesdag-promo (1296, Floris de Vijfde....) door Klaas Vaak. Die staat op de 100 Veronica-jingles-LP, maar mijn exemplaar heb ik als 10-11-jarig jochie iets te vaak gedraaid. 
Misschien heeft Juul de mastertape wel liggen? 
Zelfde geldt voor de andere twee jingles die op de LP (een op de wijs van Yellow Submarine, één op de wijs van Girl) Of zijn er nog andere?

Ik hoor het graag.

Groeten en dank,

Edwin

De LP wordt regelmatig op Marktplaats aangeboden. Gr.thijs

Géén probleem Juul!

Als ik Wil Rijs a.k.a. Rob Hofland was, dan zou ik daar gelijk klinkende munt uit slaan :D

Edited by Harm ten Brink

het is zeer begrijpelijk dat niet alles zomaar gedeeld wordt. Ik ben al zeer blij met hetgene wat wel aangeboden wordt. Dit is een superleuk forum. Mooie herinneringen ophalen ... 

• Like 3