Spring naar bijdragen

45 jaargangen Veronica blad / magazines


ruud2651

Aanbevolen berichten

In de loop van de afgelopen jaren heb ik ze bij elkaar verzameld via aankopen op Marktplaats. Daar worden ze ook nog regelmatig aangeboden. Complete jaargangen zijn wel interessant. Ik heb vaker een complete jaargang aangekocht, maar dan blijkt er uiteindelijk toch altijd iets te ontbreken. Ik heb de collectie dan ook bijna compleet, mis maar enkele nummers.

Er zijn meer liefhebbers die ook op zoek zijn naar enkele exemplaren. Of iemand ze nog allemaal wil hebben? Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik help zo nu en dan mensen met het aanpakken en leegruimen van woningen. Een probleem waar ik altijd weer tegen op loop is dat mensen geen afstand kunnen doen van bepaalde spullen omdat er een emotionele waarde aan hangt.

Ze hebben er voor betaald, zijn er altijd zuinig op geweest, is nog van opa geweest, was van mijn overleden schoonmoeder etc. etc. Een financiële vergoeding om ergens afstand van te doen is meestal een soort pleister.

 

De mensheid is krankzinnig, het gemiddelde woonoppervlak per persoon wordt steeds groter, steeds meer spulletjes moeten we opslaan, alles moet bewaard. Nabestaanden opzadelen met onze eigen ziekelijke bewaardrift.

Uit de post van Ruud2651 constateer ik dat je dus voor een luttele 100euro zo'n 2000 gidsen kan ophalen. De post dateert van ruim een half jaar terug en nog zitmeneer er mee.

Doe u zelf en uw nabestaanden een plezier meneer Ruud, doe op een mooie zomeravond een groot vreugdevuur maken met op de achtergrond een mooie Veronica uitzending, dat geeft meer voldoening als 90euro.

Ik veroordeel u voor de rest niet, nogmaals, ik loop hier wekelijks tegen aan en ik zie de bevrijding bij mensen als ze éénmaal in zien dat ergens afstand van doen een heerlijk gevoel is en het het leven simpeler maakt.

 

Grt. June

bewerkt door Junebug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei ruud2651:

Zoals m'n naam al aangeeft woon ik in 2651 - Berkel & Rodenrijs.

 

Dag Ruud, zo logisch is dat niet. Het kan ook zijn dat je de 2651ste Ruud bent.

En je moet maar net weten dat je met 2651 je postcode bedoeld.

Wat is het nu voor moeite om neer te zetten omgeving Berkel & Rodenrijs.

 

Oh, ja, ik hoef ze niet. Ik heb ze ingebonden vanaf het nul nummer t/m 1974.

55 minuten geleden zei Junebug:

Ik help zo nu en dan mensen met het aanpakken en leegruimen van woningen. Een probleem waar ik altijd weer tegen op loop is dat mensen geen afstand kunnen doen van bepaalde spullen omdat er een emotionele waarde aan hangt.

Ze hebben er voor betaald, zijn er altijd zuinig op geweest, is nog van opa geweest, was van mijn overleden schoonmoeder etc. etc. Een financiële vergoeding om ergens afstand van te doen is meestal een soort pleister.

 

De mensheid is krankzinnig, het gemiddelde woonoppervlak per persoon wordt steeds groter, steeds meer spulletjes moeten we opslaan, alles moet bewaard. Nabestaanden opzadelen met onze eigen ziekelijke bewaardrift.

Uit de post van Ruud2651 constateer ik dat je dus voor een luttele 100euro zo'n 2000 gidsen kan ophalen. De post dateert van ruim een half jaar terug en nog zitmeneer er mee.

Doe u zelf en uw nabestaanden een plezier meneer Ruud, doe op een mooie zomeravond een groot vreugdevuur maken met op de achtergrond een mooie Veronica uitzending, dat geeft meer voldoening als 90euro.

Ik veroordeel u voor de rest niet, nogmaals, ik loop hier wekelijks tegen aan en ik zie de bevrijding bij mensen als ze éénmaal in zien dat ergens afstand van doen een heerlijk gevoel is en het het leven simpeler maakt.

 

Grt. June

 

 

June,

 

Mooi geschreven !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.