Spring naar bijdragen

rauhfaser

Aanbevolen berichten

Die Wessel-opname was de laatste dinsdag van augustus 1986, Felix had de dag ervoor aan zijn chef laten weten dat hij wilde stoppen op 3 en dat hij geen afscheidsprogramma wilde maken.

Dus werd Van Diepen daar een paar weken neergezet. Een groter contrast was niet denkbaar. 

Dat was helaas ook de bedoeling van de VARA-leiding op dat moment.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Quezwo64:

Hier nog wat van mijn knipsels....

 

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Veel luisterplezier! 

 

Groetjes,

René

 

Misschien is het toch overzichtelijker om jouw knipsels in een apart draadje te laten, waar ze dan ook gedateerd kunnen worden.

 

Ik heb u 'Felix Meurders II' beluisterd, zeer de moeite waard! Ik denk uit maart 1982, aan de liedjes te horen (o.m. The Fixx - Stand or fall, The Associates - Party fears two, Het Goede Doel - In het leven).

 

Met stukjes Willem van Beusekom, Peter Holland, Gesodemeurders en weer Willem.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 23-12-2016 om 12:46 zei Quezwo64:

Veel luisterplezier! 

 

Groetjes,

René

 

01 GESODEMEURDERS 1984 I: opnamen uit de zomer van 1984 met Jeroen Soer, Peter Holland, Felix Meurders en Dolf Brouwers

 

04 FELIX MEURDERS V: september 1982 met Jeroen Soer, Felix Meurders en Willem van Beusekom.

 

01 GESODEMEURDERS III: oktober 1984 met Soer, Meurders, Holland en Jack Spijkerman

 

02 GESODEMEURDERS VI: november 1982, Holland en vooral veel Meurders. Hij ontdekt de melodie van het bekende Adagio van Albioni in The day before you came van Abba.

 

02 GESODEMEURDERS IV: vanaf eind 1984 t/m oktober 1985, vooral veel uit de Verrukkelijke 15.

 

07 FELIX MEURDERS VIII: vooral veel Holland's Handwerk uit februari 1983.

 

Genoten van de VARA-dinsdagen op deze maandag. Veel dank!

 

bewerkt door Sylvester
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Quezwo64:

Ik herken dat wel, later realiseer je je dat een radioprogramma in zijn geheel veel leuker en waardevoller is.

Als ik het geld ervoor had gehad, had ik ook wel volledige programma's opgenomen. Je had toen nog geen harddisks waar je 5TB op kunt zetten, dus moest ik C60-cassettes aanschaffen. Daar ging al al mijn geld aan op. Veel te laat ontdekte ik de bandrecorder, waardoor ik toch nog volledige programma's kon opnemen. M'n eerste recorder koste echter al duizend gulden. Tapes waren ook al 30 gulden per stuk. En (destijds) nergens tweedehands te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 10-1-2017 om 17:38 zei Sylvester:

Zoals deze opname van Peter Holland uit maart 1983 (door mij in 2008 ergens gedownload):

Please login or register to see this link.

 

Ik heb deze beluisterd en hoor aan het einde ook nog 7 minuten Felix Meurders. En ook een plaat die ik niet ken, het allerlaatste nummer (I'm Still In Love With You ?). Wie weet wat dit is, of kan het Shazamen (kan ik niet)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Platenruiter:

Ik heb deze beluisterd en hoor aan het einde ook nog 7 minuten Felix Meurders. En ook een plaat die ik niet ken, het allerlaatste nummer (I'm Still In Love With You ?). Wie weet wat dit is, of kan het Shazamen (kan ik niet)?

Het nummer is van Modern Romance en heet After All This Time! Eerlijkheidshalve vermeld ik nog maar even dat ik hiervoor een app heb gebruikt. Staat op het album The Platinum Collection!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.