Spring naar bijdragen

Laatste Arbeidsvitaminen met Jan Steeman op NPO Radio 5 30-12-2016


frankdebruin1971

Aanbevolen berichten

Na ruim 10 jaar voor NPO Radio 5 gewerkt te hebben, waarvan 4 jaar "Toppers van Toen" en ruim 6 jaar "Arbeidsvitaminen" presenteerde Jan Steeman op vrijdag 30 december 2016 zijn laatste Arbeidsvitaminen bij AVROTROS op NPO Radio 5. Hiermee komt er een einde aan de carrière van Jan Steeman die ruim 45 jaar heeft geduurd. Vanaf maandag 2 januari 2017 wordt Arbeidsvitaminen, gepresenteerd door Hans Schiffers die hiermee zijn rentree maakt. In de periode 5 oktober 1992-30 mei 1997 presenteerde ie op 3FM al de Arbeidsvitaminen.

 

Link verwijderd. Please login or register to see this link. .

bewerkt door Vincent
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter correctie. Jan was in vaste dienst van de AVRO. En dat is denk ik nu ontbonden vanwege z'n pensionering.

En dat dienstverband bij MAX is freelance ( tegenwoordig heet dat geloof ik zzp).

En da's heel wat anders.

 

Bezuinigingen hé. Kabinet Rutte 1 en 2.

Dus Jan maakt plaats voor Hans.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter,

 

Je hebt een punt. Was ik effe kwijt.

Maar ik bedoelde eigenlijk meer technisch zoals het zou kunnen.

Want Jan valt ook in mijn leeftijds groep bij de Omroep en dan is 65 het maximum. Maar meestal is het veel eerder. Ik was 57…..ja, dat kon nog. Ik hoorde bij de laatste vroege lichting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Free lancen of zzp-en bij de omroep is niet zo eenvoudig meer. Vanwege nieuwe regelgeving met veel rompslomp worden veel zzp-ers bij allerlei bedrijven er uit gegooid, zal bij de NPO niet veel anders zijn.

Je moet met een pay-roll bedrijf werken, maar dan ben je weer loonslaaffje, of een eigen BV hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-12-2016 om 12:19 zei pvanklei:

Volgens mij was Jan al met pensioen, woonde hij in Frankrijk en is hij teruggevraagd voor Radio 5.

Hij is nu 71 en dat lijkt mij een mooie leeftijd om nog even te genieten van het leven.

 

 

Net even geluisterd, mooie afscheidsuitzending van een echt muziekliefhebber en warme woorden van oa Hans Schiffers, Gerard Ekdom en Giel Beelen, allen 'radiokinderen' van Jan. 

Hij zal gemist worden. En al is hij 71, als ik het zo beluister, had hij volgens mij toch nog wel verder willen gaan.
Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Beste E. v.d. Leest,

 

Ik ben inderdaad een liefhebber van AVRO's Arbeidsvitaminen op NPO Radio 5. Helaas heb ik

zelf niets uit de periode 2011-2013.  Weet niet zeker of er uit die periode nog programma's zijn

terug te beluisteren/halen uit die periode. Misschien dat er lezers zijn, die nog iets hebben uit

deze periode.

 

Met vriendelijke groet,

Frank de Bruin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.