Spring naar bijdragen

Gezocht: Single top 100 van 2006 (Radio 538)


michajans

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei michajans:

 Kan ik het hele radio-archief op kwijt.

 

Fijn. Pas alleen op dat je een backup thuis op je schijf houdt. Men heeft geen RAID-opstelling (Backup-schijven - alleen bij de betaalde variant voorziet men in backup) waardoor bij crash van de server van hun kant de bestanden verloren gaan. Ze zullen er natuurlijk alles aan doen om dit te voorkomen, maar het kan natuurlijk altijd.

Voor het delen van de bestanden is het natuurlijk geweldig (bestanden blijven bestaan tot je ze zelf verwijdert), en ook voor jezelf. Je kunt er op iedere plek op de wereld (mits voorzien van internet) bij :cool:

bewerkt door henkjan2016
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak jullie niet druk jongens. Ik heb thuis alles op schijven staan, dus niet alles staat in de cloud. Zo slim ben ik nog wel :)

 

En als iemand nog het ontbrekende uur van 2001 heeft zou dat inderdaad fijn zijn. Het gaat om het uur tussen 14.00 en 15.00. Dan ben ik zo goed als compleet. 

bewerkt door michajans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas heb ik dat uurtje niet voor je.

 

Overigens; het is vast al eens eerder ter sprake gekomen maar in welke jaren werd er geen lijst uitgezonden?

 

Ik heb van 1969 (1e keer?) t/m 2016 alle edities muv 73, 74, 77,79, 80, 84 en het uurtje uit 2001. Mis ik dan nog iets wat wel aanwezig is?

bewerkt door Gisteren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2017 om 11:55 zei michajans:

Zeker Ronald die heb ik voor je:

 

2000:

Please login or register to see this link.

2001:

Please login or register to see this link.

2004:

Please login or register to see this link.

2008:

Please login or register to see this link.

 

Bij 2001 mist alleen het uur tussen 14.00 en 15.00, die zoek ik zelf ook nog.

 

Micha, de Top 100 van 2000 is ook niet complet, daar staat maar 1 uur van Arlo van Sluis in, van 11.00 tot 12.00. Heb je het eerste uur ook nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4/21/2017 om 16:12 zei pieterdecker:

 

Micha, de Top 100 van 2000 is ook niet complet, daar staat maar 1 uur van Arlo van Sluis in, van 11.00 tot 12.00. Heb je het eerste uur ook nog?

Pieter, De top 100 van 2000 duurde van 1:00 - 18:00 uur. Dus het uur van 1:00-12:00 is het 1e uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De versie van deze Top 100 die bij mij in het archief zit.

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
 

  • Vind ik leuk 3
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • 2 years later...

Allereerst: bedankt voor al jullie werk, het wordt zeker gewaardeerd! Excuus voor het terughalen van een jarenoud topic, er is namelijk geen vergelijkbaar topic te vinden qua Top40-jaarlijsten. 

 

Heeft iemand nog de jaarlijst van 2015 en 2017? Deze heb ik niet kunnen vinden in deze Topic (althans, alleen verlopen links) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.