Spring naar bijdragen

Ontbrekende uren Top 2000-2008


It Feintsje

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Gisteren:

Hier heb je alvast een gedeelte van wat je zoekt:

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

28/12/08 4-6 heb ik ook maar dan als 2-6 en dat bestand is te groot voor zippyshare (329 mb). Als iemand een plek weet waar ik die kan uploaden dan hoor ik het graag.

 

Wellicht kan het op Stack wel, maar daar ben ik nog maar net mee bezig en dat wil ik eerst allemaal even goed inrichten en er zijn even andere prioriteiten voordat ik daar naar kan kijken.

 

Overigens mis ik zelf de editie van 2010 nog. Als iemand die nog ergens compleet heeft liggen hou ik me aanbevolen.

 

(En 2000 t/m 2003 natuurlijk maar die mist iedereen. ;) )

 

STACk is uiteraard het beste.  Maar je kunt ook gewoon Wetransfer gebruiken. helaas blijft dat maar 1 week beschikbaar en STACK veel langer. Gewoon een accountje aanmaken: Ideaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Theo Jansen:

 

STACk is uiteraard het beste.  Maar je kunt ook gewoon Wetransfer gebruiken. helaas blijft dat maar 1 week beschikbaar en STACK veel langer. Gewoon een accountje aanmaken: Ideaal

 

Het is wel even iets meer dan alleen maar een accountje aanmaken en uploaden bij Stack. ;)

 

Van wetransfer snap ik niets. Die vraagt om een email adres van de persoon waar ik iets heen moet sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.