Spring naar bijdragen

Top 2000 van 2002 aanvullende uurtjes


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben evenals heel veel van jullie al geruime tijd bezig om mijn top 2000 edities compleet te krijgen. Uit de reacties en bijdragen die ik de afgelopen paar jaar heb gevolgd blijkt dat er weliswaar telkens nog wat aanvuillingen komen, maar dat er grote behoefte bestaat (ook bij Theo) aan de zogenaamde eerste edities. Ik bedoel dan niet die van 1999 ( die is beschikbaar), maar die van 2000 tot en met 2003. Daar kun je nog naar enthousiaste 'senioren'  luisteren die zich nog bewust waren van het belang van muziek boven ego, publiciteit en commercie (wat overigens een tijdbeeld is en niet enkel van toepassing is op de top 2000). Dus een oproep: kunnen de edities 2000 - 2003 niet beschikbaar komen? Voor diegenen die naast deze data iets willen hebben tussen 1999 en 2010 kunnen dat hier kenbaar maken.

 

Voor een initiatief waarbij een afzonderlijk item georganiseerd gaat worden voor de top 2000 wil ik me graag inzetten.

 

 

Martin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.