Spring naar bijdragen

Het Steenen Tijdperk 1997


It Feintsje

Aanbevolen berichten

 

Veel meer Nationale Hitparade of Daverende Dertig te vinden op Please login or register to see this link.  Zoek op nationalehitparade of nationale hitparade of felix meurders of felix meu.

Hopelijk vindt de persoon, die dit heeft geplaatst op Mixcloud, het goed dat ik dit allemaal doorstuur. Ik weet niet hoe ik deze persoon kan benaderen. Anders hoor ik het graag.

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
17 uur geleden zei Albatrosstudio:

Deze week bij Ben weer een hoop banden en cassettes uit mijn archief gedigitaliseerd terug gekregen waarvoor weer veel dank. Ook bovenstaande serie van Het Steenen Tijdperk zit hier tussen.

 

Ik weet niet alle data (zeker). Misschien heeft iemand hier een aanvulling op. Zie de bijgesloten pdf

 

 Please login or register to see this link.

 

 

 

333 moet 1977 zijn.

335 zit er niet tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

1. Lijkt onwaarschijnlijk gezien het feit dat telkens een nieuw jaar op volgorde werd behandeld, maar ik weet het niet.

2. Klopt, maar kon net niet op de 2Gb van wetransfer dus moest ik effe verwijderen bij het uploaden

bij 333 staat het programma aangekondigd als terugblikken naar 1997, waarschijnlijk tikfoutje

met pixeldra gaat het tot 5gb en het blijft langer bereikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie intussen op de Mega Top 50 website dat de uitzending over 1976 de lijst van zaterdag 14-8-1976 betreft. Het lijkt er op dat alle lijsten hier op zaterdag zijn gezet. Was de uitzending van de Nationale Hitparade in de jaren zeventig altijd op vrijdag? En de lijst dus van de dag erna?

 

HetSteenenTijdperk.pdf

 

 

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 1976 was de uitzending van de Nationale Hitparade dus op vrijdag. Mijn vraag was of dit gedurende de hele jaren 70 zo was.

 

Ik lees op Wikipedia: De Nationale Hitparade was de opvolger van de Daverende Dertig, uitgezonden op Hilversum 3 van 27 juni 1974 tot en met 27 november 1985 door de NOS met presentator Felix Meurders. betekent dit dus dat de lijst tot 27 juni 1974 "Daverende dertig" heette?

 

Verder lees ik: In 1979 verloor de NOS door het behalen van de C-status van VOO haar zendtijd op vrijdagmiddag en werd het programma in eerste instantie verbannen naar een halfuurtje op woensdagavond van 19.00 tot 19.30 uur voor Langs de Lijn. Weet iemand wanneer in 1979 dit gebeurde?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste uitzending van de Nationale Hitparade op vrijdagmiddag was op 29 december 1978. Vanaf 3 januari 1979 zat

de Nationale Hitparade een half uurtje van 19.00 tot 19.30 uur. Men kon een briefkaart insturen en daar werd dan een selectie van gedraaid. In ieder geval werd de nummer 1 gedraaid.  De laatste woensdagavond was op 28 maart 1979. Vanaf 1 april 1979 zat de Nationale Hitparade op zondagmiddag/avond van 17.00 tot 19.00 uur.

bewerkt door frankdebruin1971
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.