Spring naar bijdragen

Info - StNedTop40 - bandenservice


niels

Aanbevolen berichten

Bij deze verwijs ik graag naar de 'bandenservice' elders op het forum. Dit betreft cassettebanden uitgegeven door de Stichting Nederlandse Top 40 in de periode juni 1975 tot 1981(?), toentertijd verkrijgbaar in de detailhandel. Het zijn verwijzingen van jaren terug, maar nog merendeels te openen. Route: Forums: Nederland - in zoekbalkje rechtsboven noteren: bandenservice. Je krijgt dan drie jaren: 1975, 1976, 1977. Niet alles is te openen, maar m.n. wel 1975. En hier wil ik het graag over hebben. Kan iemand het volgende aanvullen? Missend is kant B van 18 okt 1975: StNedTop40-19751018-B-Info-1eJaargangNr18-HansMondt, Nu staat van die datum tweemaal A-info erop met Rob Out. Het is later wel toegevoegd op dezelfde pagina, maar die verwijzing is niet meer op te roepen. Het zou mooi zijn als dat rechtgezet wordt. Dan hebben we een lange periode aansluitende Info-banden en daarmee een flinke dosis jeugdsentiment. 

Iets anders voor jullie: via internet op Mixcloud staat een schatkist klaar gevuld met vele, vele uren oude radioprogramma's van o.a. Veronica uit de jaren 60, 70, 80. Om de programma's te kunnen beluisteren is inloggen niet nodig. 

Veel nostalgisch muziekplezier! Dank en groet, Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei niels:

Iets anders voor jullie: via internet op Mixcloud staat een schatkist klaar gevuld met vele, vele uren oude radioprogramma's

Ik ben "op jacht naar de schat", maar vind alleen dance-mixen van het huidige Veronica. Heb je een schatkaart voor me? Dan kan ik in de archieven gaan "graven".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier de verwijzing naar waar ik tegenwoordig dagelijks naar luister (naast ons forum). Met veel oud Veronica, Mi Amigo en Hilv.3 met Avondspitsen, Nationale Hitparades en vele Soulshows: 

Please login or register to see this link.

Het is zoveel, dat je het zoekbalkje wel nodig hebt. Maar dit luistert zeer nauw mbt de spelling.

Voor Top 40's zoek ik op Lex Harding (of andere presentator) en voor Nationale Hitparade: Felix Meu (bewust zo genoteerd, aangezien er een Daverende Dertig onder de naam Felix Meurdes (ipv Meurders) staat. Ook hier gevonden 16 complete Avondspitsen. Als je dan zoekt op Frits Spits krijg je ook zijn eerste Nationale Hitparade van jan 1982 (zie complete 2 uur - er is ook slechts het eerste half uurtje). Na invullen titel of presentator komt er vanzelf een lijst uitrollen en kun je op de afspeelknop drukken, hoeft dus niet ge-download te worden en geen inloggen nodig (behalve als je natuurlijk zelf wilt uploaden - ik heb de Veronica Top 100 aller tijden van 1972 - complete 6 uur - erop gezet (zag deze staan op ons forum met een houdbaarheidsdatum). Hier de verwijzing:

 

Ook diverse Alan Freeman Pick of the Pops en enkele Saturday Rock Shows. En UK top 40's van bijv Tony Blackburn (en zijn recente Pick of the Pops) en UK top 20's van Tom Browne uit '72 tot '78.

Op Mixcloud wordt er bijna dagelijks wel iets interessants toegevoegd. Voor ieder wat wils. Veel luisterplezier! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei niels:

Hier de verwijzing naar waar ik tegenwoordig dagelijks naar luister (naast ons forum). Met veel oud Veronica, Mi Amigo en Hilv.3 met Avondspitsen, Nationale Hitparades en vele Soulshows: 

Please login or register to see this link.

Het is zoveel, dat je het zoekbalkje wel nodig heb......n, hoeft dus niet ge-download te worden en geen inloggen nodig (behalve als je natuurlijk zelf wilt uploaden - ik heb de Veronica Top 100 aller tijden van 1972 - complete 6 uur - erop gezet (zag deze staan op ons forum met een houdb......wat wils. Veel luisterplezier! 

Please login or register to see this link.

 

als je mixcloud  wilt converten naar mp3

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.