Spring naar bijdragen

Ad Bouman geinterviewd door Hans Schiffers (Radio 5; 3-2-2017)


melle

Aanbevolen berichten

Ik kan me wel een beetje herkennen in dat opname verhaal van Ad, met dien verstande dat ik het met een afgedankte Amroh moest doen.

Wat ik me echter afvraag (ook al bij het draadje van de Hr. Haan betreffende de onvrede van Mevr. Haan betreffende de huidige arbeidsvitaminen), zouden er nog playlisten zijn van die "oude arbeidsvitaminen"? Heb ooit al eens gezocht of ik ze ergens on-line terug kon vinden, maar helaas. Eerlijk gezegd ben ik wel geïnteresseerd in die lijsten.

 

Rob V.

bewerkt door Rob Veld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rob Veld:

Mis dan wel de sixties maar een mens kan niet alles hebben.

Jawel hoor. Heel veel geduld hebben en goed opletten (en er geld voor over hebben uiteraard). Op Marktplaats komen ook wel eens tijdschriften uit de jaren '60 voorbij, maar je moet er snel bij zijn want voor je het weet zijn ze weg. Heb er ook vaak naast gegrepen.

Langzamerhand ben ik tot de overtuiging gekomen dat we uiteindelijk héél véél uit het verleden bij elkaar kunnen verzamelen. Er moet dan uiteraard wel de bereidheid zijn om het gevondene te delen. Als iedereen op zijn files "blijft zitten" komen we niet verder. Ik heb het al eerder gezegd; van mij mag iedereen meegenieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-2-2017 om 13:10 zei melle:

Vandaag tijdens 'Arbeidsvitaminen' op Radio 5 werd Ad Bouman door Hans Schiffers via de telefoon kort geinterviewd. Ad geeft ondermeer een verklaring voor het feit waarom er juist in 1967, het topjaar van de popmuziek notabene, maar zo weinig originele banden van Veronica-uitzendingen bewaard zijn gebleven. 

 

Voor degenen die het gemist hebben, hierbij het interview:

Please login or register to see this link.

 

Gr, Melle

Maar daardoor is er is er dus wel veel uit het najaar van '66. Ook geen beroerde tijd hoor! 
Have You Ever Loved Somebody van The Hollies, Just Like A Woman van Dylan....

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.