Spring naar bijdragen

Top 2000 verzameltopic


It Feintsje

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hoi.

Inmiddels is editie 2022 toegevoegd aan onze collectie. Met dank aan Vincent.

Helaas missen we nog grote delen uit editie 2000, 2002 en nog 1,5 uur van 2003.

In het kader van vraag en wedervraag kun je de link via een pm bij mij opvragen.

 

Groet,

 

Sierk

bewerkt door It Feintsje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei It Feintsje:

Hoi.

Inmiddels is editie 2022 toegevoegd aan onze collectie.

Helaas missen we nog grote delen uit editie 2000, 2002 en nog 1,5 uur van 2003.

In het kader van vraag en wedervraag kun je de link via een pm bij mij opvragen.

 

Groet,

 

Sierk

Nooit meer iets van Albatrosradio gehoord? Ik meende me te herinneren dat hij nog dozen vol onbeluisterde tapes had, die hij na zijn pensioen door zou nemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei jhvdheuvel:

Nooit meer iets van Albatrosradio gehoord? Ik meende me te herinneren dat hij nog dozen vol onbeluisterde tapes had, die hij na zijn pensioen door zou nemen...

Komt mij niet bekend voor maar misschien dat hij dit leest...

22 minuten geleden zei Roberto26081981:

Nporadio2.nl kun je hem ook helemaal terug luisteren

Dat klopt maar dat kan maar tot een paar jaar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-1-2023 om 09:53 zei It Feintsje:

Hoi.

Inmiddels is editie 2022 toegevoegd aan onze collectie. Met dank aan Vincent.

Helaas missen we nog grote delen uit editie 2000, 2002 en nog 1,5 uur van 2003.

In het kader van vraag en wedervraag kun je de link via een pm bij mij opvragen.

 

Groet,

 

Sierk

 

Dit doen wij om wat meer vraag en wedervraag te krijgen. We hebben er heel veel moeite voor moeten doen om zover te komen als we nu zijn. Helaas is de collectie nog niet compleet.

Veel nieuwe(re) leden haalden de bestanden anoniem binnen. Zo kunnen wij in ieder geval de vraag stellen of zij ook iets hebben wat voor ons van belang is. 

 

Mocht iemand er andere ideeën op na houden staan wij hier ook voor open.

 

Groet,

 

Sierk.

bewerkt door It Feintsje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 27-2-2023 om 12:50 zei Moby:

Dat is een oude IDE harddisk 160 GB.

Die dingen hebben niet het eeuwige leven.

Ratelt en tikt alleen maar,dus dan weet je zeker dat hij de geest heeft gegeven.

Er is soms best nog wel wat vanaf te halen door datarecovery-bedrijven (bijvoorbeeld Please login or register to see this link. . Kosten voor een standaard diagnose van een gecrashte schijf zijn doorgaans nihil, kosten voor recovery data bedragen doorgaans zo'n 200 euro, alles onder no-cure, no-pay basis. Ik weet zeker dat je binnen onze groep van Top2000-fanaten zo een paar sponsoren hebt gevonden om die kosten te delen. Ik doe in ieder geval mee!

bewerkt door jhvdheuvel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de aangeboden hulp!

De schijf is inmiddels al bij het oud ijzer weggegooid.Dus dat heeft weinig zin meer........

Er stonden een paar Top 2000 jaren op,en ook die van 2000.

En een aantal radio uren van Veronica's commerciële tijd.

Maar gelukkig is die top 2000 'ergens' bewaard op bandrecorder tapes,en moet daar nog eens mee aan de slag om het te digitaliseren.Dus als men geduld heeft verschijnt het vanzelf wel in het topic.

Scheelt weer kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jhvdheuvel:

Ik weet zeker dat je binnen onze groep van Top2000-fanaten zo een paar sponsoren hebt gevonden om die kosten te delen. Ik doe in ieder geval mee!

Ik zou ook meegedaan hebben maar het kan al niet meer lees ik in het bericht van Moby.  Toch is er nog hoop lees ik daar ook in 

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Moby:

Dank voor de aangeboden hulp!

De schijf is inmiddels al bij het oud ijzer weggegooid.Dus dat heeft weinig zin meer........

Er stonden een paar Top 2000 jaren op,en ook die van 2000.

En een aantal radio uren van Veronica's commerciële tijd.

Maar gelukkig is die top 2000 'ergens' bewaard op bandrecorder tapes,en moet daar nog eens mee aan de slag om het te digitaliseren.Dus als men geduld heeft verschijnt het vanzelf wel in het topic.

Scheelt weer kosten.

Dat zou geweldig zijn als je daar tijd voor zou kunnen vinden. De Top 2000 van 2000 staat al tijden met stip op nummer één bij onze groep. Ik wacht in spanning af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.