Spring naar bijdragen

Top 2000 uurtjes van 2001 nu ECHT compleet !


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

In overleg met Platenruiter ga ik nu toch zelf er heen. Kon alleen op vrijdag en vrijdag 3 maart ben ik bij B&G om de ontbrekende uurtjes uit te zoeken. Ik neem er een verlofdag voor op.

 

Ik heb overigens nog niet alle toegezegde bedragen binnen. Ik mis nog 40 euro

Ik vind het niet heel erg om zelf wat meer te betalen maar het komt nu wel heel erg op mij neer

 

Graag hierbij de oproep aan degenen die nog niet betaald hebben dat nu te doen. ik neem er tenslotte ook een dag vrij voor. :D Dank

Theo

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-2-2017 om 15:25 zei Theo Jansen:

Hallo Jean-Pierre

 

Ik heb je 12 feb een pm gestuurd.

Kijk even in je mailbox op deze site 

 

Theo bedankt, je hebt ne mailken terug in mailbox waar mijn email adres staat

Vandaag maak ik het in orde

 

Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust

 

Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

 

Theo bedankt, je hebt ne mailken terug in mailbox waar mijn email adres staat

Vandaag maak ik het in orde

 

Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust

 

Jean-Pierre

Mooi Jean-Pierre !  Zeerovers wonen aan de kust, zo hoort het haha...   En misschien ruig of wild... maar wel betrouwbaar en daar gaat het om.  Thanks man.

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas beste vrienden...

 

Het verhaal gaat niet door.

Beeld en Geluid heeft deze site ontdekt en geconcludeerd dat het niet voor mij alleen is maar dat meerdere mensen meeprofiteren. Je mag als prive persoon de bestanden kopen maar het is verboden om ze te delen....

 

Baal baal.... :(:(

 

We moeten verder zoeken maar dus niet via B&G

 

Het geld komt terug en zodra ik dat heb zal ik terugstorten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doen ze eigenlijk toch moeilijk over een paar uurtjes radio van lang geleden.

Hier heeft, behalve een handjevol freaks, toch niemand interesse in?
Bovendien vragen ze er ook nog geld voor.

 

Wel balen...

 

Maar Theo: bedankt voor alle moeite die je hebt willen nemen.

bewerkt door Ronald Gutte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen. Wat voor verschil maakt het nu uit voor B&G ? Te duur voor de individuele man. Dus zullen ze er ook niets aan verdienen. Ah ja, 'kwestie van principe'. Ik stel voor dat de persoon van B&G die dit nu meeleest, er gewoon bevorderd moet worden. Wij zijn immers dieven. Mocht ik soms uit welwillendheid mijn ogen niet sluiten voor bepaalde niet nageleefde regels, dan zou het leven gewoon een hel zijn, voor mij en de anderen. Bedankt voor zijn messteek in onze passie (sorry moest er effen uit).

 

Frederic

bewerkt door Fretor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Fretor:

Mocht ik soms uit welwillendheid mijn ogen niet sluiten voor bepaalde niet nageleefde regels, dan zou het leven gewoon een hel zijn,

 

Is dat niet een ietsie pietsie overdreven? :dodgy:

 

Er zijn genoeg mensen voor wie het leven een hel is. Maar daarbij denk ik toch aan geheel andere omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Paul:

 

Is dat niet een ietsie pietsie overdreven? :dodgy:

 

Er zijn genoeg mensen voor wie het leven een hel is. Maar daarbij denk ik toch aan geheel andere omstandigheden.

Jawel, dat spreek ik ook niet tegen, Paul. Alleen vind ik dat de B&G meelezer wat meer begrip zou mogen tonen voor een bende ongevaarlijke radio-enthousiastelingen.

bewerkt door Fretor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een vreemd verhaal. Deze bestanden zijn auteursrecht vrij. Die B&G toko heeft geen rechten op de bestanden, ze kunnen slechts een vergoeding vragen voor vermenigvuldiging en/of toezending. Wat de ontvanger er daarna mee doet moet hij zelf weten, daar heeft B&G niets over te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 23-2-2017 om 14:40 zei Jean-Pierre De Zeerover:

 

herinneringsmail gestuurd aan Radio2:

 

Beste medewerker van Radio2 (en cc aan Jolanda van Beeld en Geluid.)

 

Ik heb nu 2 mailtjes gestuurd maar heb nog geen antwoord gekregen.

Graag hoor ik van u of u toestemming aan Beeld en Geluid geeft om 11 radio uurtjes van de Top2000 van het jaar 2001 aan mij te mogen verkopen.

 

@ Jolanda. Ik heb het geld nog niet terug; ik neem aan dat je wacht hoe dit afloopt.

 

Groeten

Theo Jansen

Houten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik maar geen reactie van Radio2 krijg gaat zelfs nu Jolanda van Beeld en Geluid er voor ons achteraan om in ieder geval een reactie van Radio2 te krijgen.

Wordt vervolgd er is nog hoop !

Overigens ook nog weer Guido om een reactie gevraagd. Ook hij is heel stil.....  ook daar is nog hoop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-3-2017 om 16:55 zei Theo Jansen:

Omdat ik maar geen reactie van Radio2 krijg gaat zelfs nu Jolanda van Beeld en Geluid er voor ons achteraan om in ieder geval een reactie van Radio2 te krijgen.

Wordt vervolgd er is nog hoop !

Overigens ook nog weer Guido om een reactie gevraagd. Ook hij is heel stil.....  ook daar is nog hoop :D

Ik hoop dat het snel allemaal in orde komt.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat Radio2 nog steeds niets van zich laat horen (schande) heeft Jolanda van B&G telefonisch contact gezocht. Het blijkt dat Radio2 een forse achterstand heeft in de afhandeling van de mailverzoeken....  We houden HOOP! Want hoop doet leven :D Als het toegestaan wordt mensen dan ga ik naar Beeld en Geluid om de uurtjes uit te zoeken.  Keep the fingers crossed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.