Spring naar bijdragen

Radio Atlanta files gedateerd


jan227

Aanbevolen berichten

hele mooie memories uit de tijd dat ik op de harwichboot voer of is het vaarde , haha , maar als ik savonds in harwich de wal opging met m,n transistor radio waren dit steevast de progamma, s die ik met veel plezier beluisterde . 
bedankt dat je er zo veel werk en tijd in steekt om dit hier weer te plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wederom dank ,jan , voor deze shows , en helaas duurde het maar een paar maanden dat atlanta uitzond , en met jou hoop ik dat er hier of daar nog meer is van deze zender.
na atlanta kwam zoals iedereen hier wel weet het hele ''carolne verhaal voort , [de mi amigo werd caroline south ]
tony windsor kwam tot mijn grote supprise weer terug bij wonderful big L, 
en hem ben ik vervolgens tot zijn afscheid bij 355 blijven volgen 
en tot  nu toe vinnik het een van de beste dj,s ooit.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kor,

Ik ben het met je eens, Tony Withers heeft na zijn tijd bij Atlanta bij Radio London veel goed werk gedaan. Hij was verantwoordelijk voor de Big L Fabulous Forty, en voor handhaven van het format.

Ook heeft hij Kenny Everett  (eigenlijke naam Morris Cole) opgeleid, en hem later samen met Dave Cash overgetelijke radio laten maken.

Later bij Swinging Radio England ging hij op dezelfde voet verder, en nog later bij Radio 227 heeft hij ook Lodewijk den Hengst aan zijn radionaam Lex Harding geholpen...

Ik ben nu bezig met Radio London files, en als ik interessante dingen tegenkom zal ik die uploaden naar Zippyshare.

Groet,

Jan

bewerkt door jan227
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
On 2/14/2017 at 5:38 AM, jan227 said:

>> 1964 07 02 - Fri 1800-1810 R Atlanta (201m) - Mike Raven - Big Beat Show.mp3
>> Please login or register to see this link.

 

I'm a little late to the party and that zippyshare link has now expired.

 

Can you or anyone else point me to a current source for this 1964-07-02 Mike Raven show?

 

Thanks! Much appreciated!

 

Dave

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, Jan! This show turns out to be the same as one I had dated 1964-06-12. I don't find any clues in the broadcast to date the show positively, so we'll probably never know for sure.

 

I had extended my copy of this show by adding in the final song that Mike mentions but which cuts short after a few seconds. If anyone would like my copy, I've posted it here:

 

Please login or register to see this link.

 

It's not in the list you posted, but there is another R&B show I've tried to find without success. If someone has it and is willing to post, I'd be most appreciative:

 

1974-12-28 - Dave Simmons - Radio 1 - R&B Show

 

Many thanks,

 

Dave


 

Just noticed: your entry says Friday, but 64-07-02 was a Thursday. As it happens, 64-06-12 was a Friday. Might be a clue.

bewerkt door David
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.