Spring naar bijdragen

Wil Wil Wel maar dan op Caroline


mart538

Aanbevolen berichten

Dit is tot nu toe het enige programma dat je hebt gedigitaliseerd, dat ik nog niet heb.

Ik moet toegeven dat ik wel heel veel heb gedownload in het verleden, maar omdat ik weet

hoeveel tijd oude banden digitaliseren kost, denk ik steeds: wat zonde van zijn tijd.

Dit is beslist niet lullig bedoeld! Ik blijf je volgen.

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Met alle respect voor wat Will Luikinga bij  Veronica heeft gedaan, maar zijn zwakte als presentator komt wel erg nadrukkelijk aan het licht bij het horen van de programma's voor de Nederlandstalige Caroline . Hij had de naam, maar zonder de bekendheid van Veronica zou hij zijn afgeserveerd.  Zijn bandje zou in de prullenbak zijn beland.

 

Luikinga heeft kunnen meeliften op het succes van Veronica, zonder  zich daar voor te hoeven kwalificeren. Een gevalletje van de juiste man op de juiste plaats op het juiste moment...

 

Will had het het 'hoog' in zijn bol, want hij vroeg 2000 gulden voor de bandjes. Ben Bode weigerde dat te betalen. En dus deed hij het  dan maar gratis. De programma's werden afwisselend in Mallorca en Utrecht opgenomen.

 

We hebben hierover al een eeuwigheid geleden een zeer  interessante  discussie gevoerd. Deze is het waard om terug te lezen.

 

Please login or register to see this link.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Met alle respect voor wat Will Luikinga bij  Veronica heeft gedaan, maar zijn zwakte als presentator komt wel erg nadrukkelijk aan het licht bij het horen van de programma's voor de Nederlandstalige Caroline . Hij had de naam, maar zonder de bekendheid van Veronica zou hij zijn afgeserveerd.  Zijn bandje zou in de prullenbak zijn beland.

 

Luikinga heeft kunnen meeliften op het succes van Veronica, zonder  zich daar voor te hoeven kwalificeren. Een gevalletje van de juiste man op de juiste plaats op het juiste moment...

 

Will had het het 'hoog' in zijn bol, want hij vroeg 2000 gulden voor de bandjes. Ben Bode weigerde dat te betalen. En dus deed hij het  dan maar gratis. De programma's werden afwisselend in Mallorca en Utrecht opgenomen.

 

We hebben hierover al een eeuwigheid geleden een zeer  interessante  discussie gevoerd. Deze is het waard om terug te lezen.

 

Please login or register to see this link.

 

Salut

Leendert

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Maar wat ik mij af vraag die discotheek Voom Voom wat iedereen schrijft dat die in El Arenal op Mallorca zat is dit wel juist?

Ik ken wel een spaanse discotheek met die naam , kom er zelf wel eens, maar die zit in Torremolinos al sinds de 2de helft van de jaren 70 en was toen eigen dom van de man van Corrie Konings als ik goed ben geinformeerd, en is zomer en winter goed te bereiken met het vliegtuig van uit Nederland, en Will had ook een huis in de buurt van Benidorm en is ook goed te doen vanaf daar naar Torremolinos.

In El Arenal op Mallorca zit een al jaren een discotheek met de naam Veronica, ben daar ook wel eens geweest. Maar deze plaats en eiland kun je alleen bereiken in de zomer vanaf Nl.

Met andere woorden waar nam Will nu daadwerkelijk zijn programma's op??

 

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede vraag André. In dezelfde discussie heeft Theo gereageerd. Die had Will een mail gestuurd en om opheldering gevraagd.

 

 

 

Ook vroeg ik hem toen of de Carolineprogramma's echt in de Spaanse Voom Voom werden opgenomen:

 

Hieronder Will's antwoord:

 

'Ha die Theo,

De programma's die jij bedoelt werden gedeeltelijk opgenomen in Mallorca in de discotheek VoomVoom ,overdag als het er naar zweet en bier stonk van de vorige avond.

 

We probeerden zoveel mogelijk publiciteit te krijgen, omdat wij (o.a.Willem van Kooten ) een proefproces wilden .Maar elke keer als ik vaak met de tapes in Nederland kwam ,riep de douane,' gaat ie lekker Will' ,en kon ik zo doorlopen .

 

Later heb ik ook wel bandjes in Nederland gemaakt, want dan kon ik een beetje vakantie houden op Mallorca, want daar moest ik natuurlijk wel naar toe. De tapes werden vanuit Spanje verstuurd naar de Caroline en soms op een geheime plaats bij een motel langs de snelweg in Nederland gedropt, waar ze dan werden opgehaald door Fred Bolland die er ook weer voor zorgde dat ze aan boord kwamen.


Op Mallorca hoorde ik trouwens dat de boot bijna was gezonken en dat het einde van weer een piraten- avontuur was. Maar wel gelachen ......

 

Groetjes   Will'

 

 

Ik zie geen reden om het antwoord van Luikinga in twijfel te trekken. Ton van Draanen( wandelende muziek encyclopedie) heeft  hem nog opgezocht in Voom Voom. De bandjes in Utrecht werden opgenomen in Cartouche.

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.