Spring naar bijdragen

Countdown Café aangeboden/gezocht


Tino

Aanbevolen berichten

  • 10 months later...

Ik zoek een uitzending van Countdown café uit vermoedelijk 1983, met daarin live opnamen van Joe Jackson's concert in de Jaap Edenhal.

In een uitzending van Mono werd dit aangekondigd, ik weet alleen niet meer welke.

Tijdens dat concert doet hij een a-capellaversie van 'Is she really going out with him', die Veronica nog veelvuldig zou draaien, ruim 5 jaar voordat ie officieel of single uit kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei MartinN:

Ik zoek een uitzending van Countdown café uit vermoedelijk 1983, met daarin live opnamen van Joe Jackson's concert in de Jaap Edenhal.

In een uitzending van Mono werd dit aangekondigd, ik weet alleen niet meer welke.

Tijdens dat concert doet hij een a-capellaversie van 'Is she really going out with him', die Veronica nog veelvuldig zou draaien, ruim 5 jaar voordat ie officieel of single uit kwam.

Was dat niet een uitzending van Veronica's Rocknight? Ik moet even graven in de archieven maar ik denk dat ik heb heb. Kom erop terug.

 

Ben ik nog even, helaas was in de war met een opname uit 1983 (Rockpalast) daar doet ie dat liedje ook al a-capella. ben je daarmee niet in de war want kan mij herinneren dat Veronica Rockpalast toen uitzond. De versie in de Jaap Eden Hal is weer anders. (zie hier onder) 

bewerkt door PowerMusic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie hulp, maar dit is 1980. Ik ben er vrij zeker van dat het 1983 was, en dat het om een Countdown-café uitzending ging. Zoals gezegd deed Erik de zwart een aankondiging ervan in Mono. Zal eens kijken of ik die kan terugvinden.

bewerkt door MartinN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MartinN:

Bedankt voor jullie hulp, maar dit is 1980. Ik ben er vrij zeker van dat het 1983 was, en dat het om een Countdown-café uitzending ging. Zoals gezegd deed Erik de zwart een aankondiging ervan in Mono. Zal eens kijken of ik die kan terugvinden.

Hier een overzicht van Joe Jackson optreden in Nederland! Het enige concert in de Jaap Ede Hal was in 1980.

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Tino:

Dan blijft alleen de mogelijkheid over dat het om een Countdown Café-uitzending gaat met een herhaling van het optreden.

Als je weet wie de presentatoren waren (Annette en Kees óf Annette en Alfred), dan kunnen we verder zoeken naar een datum.

Ik weet inmiddels dat het om een Countdown Cafe uitzending uit 1982 gaat exacte datum weet ik niet! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het fragment gevonden.

De Mono-opname van 18 maart 1983 bevatte ook nog het begin van Countdown-café.

Daarin werden Live opnames aangekondigd van Joe Jackson en UB40, gemaakt in de Jaap Edenhal (Dat zal dan wel voor UB40 gelden).

Ik vermoed dat het bij Joe Jackson om opnames uit Vredenburg gaat omdat daar ook die Tv-opnames gemaakt zijn.

Dus als iemand deze opnames nog heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.