Spring naar bijdragen

Toppop


Bosmeester

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Omnivoor:

Er staan talloze clips van Toppop op YouTube

 

Please login or register to see this link.

 

 

Dank je wel voor de tip Omnivoor maar ik bedoelde echt complete uitzendingen, dus inclusief aan- en afkondigingen van Ad Visser e.a. en de vaste items zoals LP Nieuws, tips, finale etc. etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei pieterdecker:

Ik heb ook wel wat van Toppop. Vooral laatste seizoen. 1988 was het laatste jaar. 

Zoekt iemand iets speciaals? 

 

Niet naar iets speciaals op zoek, maar elke uitzending is welkom. Weliswaar staan zo goed als alle clips op YouTube, maar er gaat wat mij betreft niets boven een volledige uitzending. Ik heb ergens een paar afleveringen staan, maar volgens mij zijn dat dezelfde die hier net zijn aangeboden. Ik herinner me ook nog een special van HilversumBest. Als ik die tegenkom plaats ik hem hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Bosmeester:

Dank je wel voor de tip Omnivoor maar ik bedoelde echt complete uitzendingen, dus inclusief aan- en afkondigingen van Ad Visser e.a. en de vaste items zoals LP Nieuws, tips, finale etc. etc.

Sorry Bosmeester, ik las het te laat, maar als troost: de clips van de artiesten zijn zeldzaam en van uitstekende kwaliteit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Theo Jansen:

Het was stil op straat: aflev. Toppop.

Bijna 50 minuten lang

 

grappig om te zien hoe een hele jonge Humberto Tan het programma aankondigt. :D

 

Please login or register to see this link.

Die is van 20-08-1992 als ik het goed heb (Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei pieterdecker:

Volgens mij was dit de laatste met Ad Visser uit mei 1985: Please login or register to see this link.

Dit was de voorlaatste aflevering volgens mij, een week later zou hij de laatste aflevering gaan presenteren want toen was Josephine van Chris Rea AVRO's RTV-tip.

bewerkt door Bosmeester
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎3‎-‎2017 om 16:38 zei Bosmeester:

Dit was de voorlaatste aflevering volgens mij, een week later zou hij de laatste aflevering gaan presenteren want toen was Josephine van Chris Rea AVRO's RTV-tip.

Een geergerde Chris Rea bij de laatste uitzending.Had geen idee waarom al ballonnen uit de lucht kwamen tijdens Josephine.

bewerkt door Tupelo1935
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.