Spring naar bijdragen

Zomeruitzendingen Top 40 Jaren 90


danielvanbreda

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Nu het mooie weer aanbreekt moest ik aan alle leuke/geinige oude zomerplaatjes uit de jaren 90 (Peter Andre, T-Spoon, Mr. President) denken.

Ik heb via dit mooie forum al veel top 100's kunnen terugluisteren en enkele top 40's uit de jaren 90.

 

Maar ik hoopte dat iemand ook opnames heeft van de zomermaanden uit de jaren 90 (van bijv. de Top 40 op Radio 538)?

Via het Top 40 topic kon ik ze niet terug vinden, dus wellicht heeft iemand nog iets leuks liggen :)

 

Dankjulliewel en geniet van het mooie weer,

 

Groet Daniel

bewerkt door danielvanbreda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Daniël. De nummers die je noemt zijn uit de tweede helft van de jaren 90. Ik en vele andere liefhebbers zoeken hier ook al zelf jaren naar. Daar kan ik je helaas niet aan helpen. Ik heb wat de zomerperiode betreft alleen Top 40 opnames uit de 1990, 1991, 1992 en 1993. Dus de Veronica Radio 3 periode. Uit de 538 periode is er helaas niet veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.